رئیس ستاد مشترک آجا با اشاره به تهدیدات منطقه‌ای:

نیروی هوایی باید تقویت شود/ گام مؤثر مجلس برای ارتقاء نیروهای مسلح

رئیس ستاد مشترک ارتش با اشاره به پیشنهاد اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لزوم تقویت نیروی هوایی گفت: با توجه به تهدیداتی که امروز منطقه و جهان با آن مواجه است ضرورت توجه به نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی در برنامه ششم احساس می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 28August 2016

نیروی هوایی باید تقویت شود/ گام مؤثر مجلس برای ارتقاء نیروهای مسلح

امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» رئیس ستاد مشترک آجا و معاون هماهنگ کننده ارتش، در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به پیشنهاد مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در خصوص تقویت حوزه هوا فضا و خرید جنگنده و تجهیز نیروی هوایی در برنامه ششم، اظهار داشت: با توجه به عواملی که امروز امنیت جهان و خصوصا منطقه را مورد تهدید قرار داده است، باید در راستای تقویت نیروهای مسلح تلاشهای لازم صورت گیرد تا پویایی لازم را جهت حفظ امنیت و استقلال کشور داشته باشیم؛ که بحمدالله این موضوع امروز مورد توجه مجلس و دولت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور ولایتمدارند، تصریح کرد: دولت و مجلس ما با توجه به منویات فرمانده معظم کل قوا در توانمندسازی و تقویت حوزههای مختلف نیروهای مسلح جهت گیری میکنند.

وی با ابراز تمایل در خصوص ارائه پیشنهاد تقویت نیروهای مسلح بهویژه نیروی هوایی ارتش گفت: بدیهی است که اگر بنیه دفاعی ما به اندازهای که لازم است مورد توجه قرار گیرد و تقویت شود، به همان اندازه نیز ضریب امنیت در کشور ارتقا مییابد.

انتهای پیام/ 221
 

نظر شما
پربیننده ها