همزمان با سالروز ولادت شهید اسدی:

محمود جان تولدت مبارک

شهید محمود اسدی در تاریخ پنجم شهرویور ماه 1348 چشم به جهان گشود و امروز همزمان با پنجم شهریور ماه 1395 سالروز تولدت این شهید والامقام است.
کد خبر: ۹۷۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ - 26August 2016

محمود جان تولدت مبارک

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، تعداد 35 تن از شهدای استان مرکزی در پنجم شهریور ماه دیده به جهان گشودند که شهیدان عباس انصافجو، حسین انوری، علی باقری، علی اصغر بخشی، خلیل بوریایی، شعبان پیلتن، علی جعفری، علی جعفری، محمدتقی جنتی، عباسعلی حبیبی، سید نبی حسینی، جعفر حیدری،علی خانی فیجانی، محسن خلچانی تفرشی، سید محمد خلیلی، حیبت الله خلیلی، علی دانش آموز، محمد دورودی، احمد ساروقی، عباسعلی ساعدی، علی اصغر سرپرستی، احمد سلامت، قاسم سلطانی، علی اکبر عبادی، محمد جواد عبداللهی، احمد عظیمی، احمد عقابی، خلیل غلامی، علیرضا غیبی، محمد قلعه خندابی، محمد حسین محمدی، محمد وکیلی پور، ابوالفضل کاوسی، محمد باقر کلاله جو و شهید محمود اسدی از این شهدا هستند.

شهید محمود اسدی در سال 48 در خانوادهای مذهبی در شهر اراک دیده به جهان گشود و نخستین طلوع زندگیاش را نگریست و در ششم مردادماه سال 67 در حالی که در عملیات مرصاد شرکت کرده بود در منطقه اسلام آباد غرب به ندای حق لبیک گفته و به دیدار حق شتافت و برای همیشه رنگ ماندگاری به حیاتش بخشید و تاکنون محل دفن وی نامشخص است.

فرازی از وصیتنامه شهید اسدی

پیوسته ذاکر خداوند باشید و او را یاد کنید و از او استمرار کنید.

کارهای خود را خالص برای رضای خداوند تبارک و تعالی انجام دهید.

قرآن را زیاد بخوانید زیرا خداوند دلی را که قرآن را دریافته عذاب نمی کند.

نماز را در اول وقت بخوانید زیرا که بهترین کار نزد خداوند نماز به وقت است.

از شما میخواهم که حامی همیشگی امام امت باشید و وی را هیچ گاه تنها نگذارید و فرمودههای او را به دیده جان بپذیرید و به آنها عمل کنید.

پدر و مادرم از شما عاجزانه تقاضا میکنم همانطوری  که تا بحال تمام سختیهای مربوط به تربیت این حقیر را متحمل شده و سختیهای آن را به جان خریدهاید، اکنون هم مرا مورد لطف خود قرار داده و بر مزارم برای اباعبدالله الحسین(ع) گریه کنید.

محمود جان امروز تولد توست و من نمیدانم که شمع تولدت را امروز کجا و در کنار چه کسی روشن کردهای اما من امروز برایت شمعی روشن میکنم و برایت سرود تولدت مبارک را خواهم خواند و تو نیز در کنار فوت کردن شمعت برایم سعادت و آرامش را آرزو کن.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها