فرمانده سپاه استان البرز:

کسی که درخواست برقراری ارتباط با آمریکا را دارد، نمی‌تواند روحیه انقلابی داشته باشد

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه کسی که درخواست برقراری ارتباط با آمریکا را دارد، نمی‌تواند روحیه انقلابی داشته باشد، گفت: دولت تاکنون نتوانسته انسجام و وحدت داخلی به وجود بیاورد.
کد خبر: ۹۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ - 26August 2016

کسی که درخواست برقراری ارتباط با آمریکا را دارد، نمی‌تواند روحیه انقلابی داشته باشد

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار علی استادحسینی در نشست شورای هماندیشی بسیج و روسای دانشگاههای استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر ماهرترین پزشکها در ایران وجود دارد، اظهار داشت: بسیاری از بیماران کشورهای حاشیه خلیجفارس به سبب اعتماد به پزشکان ایرانی برای درمان به ایران میآیند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه در اوایل انقلاب دچار فقر پزشکی بودیم، افزود: در حال حاضر جامعه به پزشک از نظر روحی و جسمی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن روی دانشگاههای ما سرمایهگذاری کرده است، گفت: در حال حاضر برخی دانشجویان کمتر به فکر علم و تحصیل هستند و برخی از آنها مسیر را گم کردهاند که این مسئله از ناحیه کمکاری برخی از مسئولان نظام است.

سردار استادحسینی با بیان اینکه دشمن سعی در از بین بردن اهداف انقلاب دارد، افزود: دشمن میخواهد از طریق دانشجویان وارد شود و دشمن نمیخواهد دانشگاههای ما اسلامی باشد.

وی تاکید کرد:  "دشمن" در جنگ سخت مشخص و معین است اما در مواقع دیگر نمیتوان دشمن را شناخت و قابل شناسایی نیست، دشمن را نباید دست کم گرفت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید با فعالیت در مورد دانشگاه از نفوذ دشمن جلوگیری کرد، افزود: مهمترین عامل، اعتقاد دانشجو است که باید از دوران مهد روی آن کار شود.

وی با اشاره به اینکه قوانینی که در دانشگاه گذاشته میشود توسط برخی دانشجویان رعایت نمیشود، تاکید کرد: یکی از این قوانین نوع لباس پوشیدن دانشجویان است. در هنگام اجرای قوانین به ما میگویند چرا جلوی آزادی را میگیرید، باید مسائل اعتقادی و اخلاقیات در مورد کارمندان و دانشجویان پیگیری شده تا به نتیجه برسد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به چالشهای فراروی انقلاب و نظام گفت: برخی از اوقات نیاز به مواردی برای محکمکردن انقلاب اسلامی است که باید در دولت روی آن کار شود. در حال حاضر باید وحدت داخلی و انسجام گروهها و نیروهای انقلابی تقویت شود، آیا در حال حاضر دولت فعلی یا دولت آینده در این زمینه میتواند کاری انجام دهد؟

سردار استادحسینی با اشاره به اینکه دولت فعلی دولت اعتدال، تدبیر و امید است، گفت: آیا تاکنون دولت توانسته در این زمینه گامی بردارد؟ در زمان جنگ نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب دارای انسجام بودند. بعد از دوران جنگ با ساخت سدها و زیرساختها از ساخت انسانها غافل شدیم و دانشگاهها به دست افراد فرنگرفته افتاد.

وی با بیان اینکه اصلاحطلبان به غرب گرایش داشته و چشم به لیبرالیسم و بیرون دارند، افزود: دولت فعلی نتوانسته انسجام و وحدت داخلی به وجود بیاورد. باید به حفظ مفاهیم دینی و انقلاب اسلامی کمک شود.

سردار استادحسینی با اشاره به اینکه باید به درون توجه شود اما نگاه به خارج است، گفت: آیا در حال حاضر ظلمستیزی و دشمنستیزی وجود دارد؟ در حال حاضر دفاع از محرومین و مقاومت اسلامی رنگ باخته است، باید زمینه تحقق فرامین و تدابیر رهبری فراهم شود و فرامین ایشان به عنوان ستون انقلاب عملی شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری میفرمایند که به آمریکا اعتماد ندارند، اما برخی میگویند به آمریکا اعتماد داریم، افزود: باید کارآمدی نظام در حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم افزایش یابد. آقایان در ابتدا میگفتند 70 درصد مشکلات کشور از بیتدبیری و 30 درصد ناشی از تحریمها است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید از روحیه و نیروهای انقلابی دفاع شود، افزود: روحیه انقلابی نترسیدن از دشمن و در مسیر انقلاب ایستادن است؛ کسی که درخواست برقراری ارتباط با آمریکا را دارد، نمیتواند روحیه انقلابی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن علیه نیروهای انقلابی صحبت میکند و برخی هم از داخل حرف میزنند، گفت: در حال حاضر دشمن ما را عقب میزند، پس باید روحیه انقلابی داشت.

سردار استادحسینی با بیان اینکه باید اصول سهگانه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی رعایت شود، افزود: باید نیروهای اصیل انقلاب به این موضوع فکر کنند و در آینده فردی با روحیه انقلابی سر کار بیاید که در جهت صحیح کار را انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار