سردار دهقان:

ایران عنصری تأثیرگذار در معادلات سیاسی منطقه و جهان است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جهانیان پذیرفته‌اند که ایران عنصری تأثیرگذار و نقش‌آفرین در معادلات سیاسی منطقه و جهان است و این سرمایه‌ای عظیم در دست ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ - 26August 2016

ایران عنصری تأثیرگذار در معادلات سیاسی منطقه و جهان است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع،  سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از خطبههای نمازجمعه اصفهان با بیان اینکه همبستگی ملت و دولت از مهمترین سرمایههای سیاسی کشور است و با برخورداری از این سرمایه، همه باید به اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران کمک کنیم، اظهار داشت: دستیابی به این هدف تنها در سایه قدرت میسر است و افزایش قدرت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: هدف و تلاش جمهوری اسلامی ایران، ثبات جهانی و برقراری صلح و آرامش برای همه ملتهاست.

سردار دهقان گفت: امنیت جهان هدف جریان های تروریستی قرار گرفته است و همه مردم دنیا نگران فعالیت این گروههای تروریستی هستند.

وی اضافه کرد: این جریان های تروریستی که توسط آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی ایجاد شده اند، امنیت جهانی را به خطر انداختهاند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه جمهوری اسلامی بهعنوان کشور و عنصری تاثیرگذار در معادلات سیاسی جهان و منطقه، گفت: این جایگاه در پرتو همبستگی، اتحاد ملی و انسجام برخاسته از هدایت رهبری انقلاب حاصل شده است.

وی تصریح کرد: این سرمایه عظیم موجب برقراری صلح، امنیت و اقتدار ملی در زمینههای مختلف شده است.

سردار دهقان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از پشتوانههای عظیم مردمی، ثبات و استقلال ملی قادر به مدیریت بحرانهای منطقه و جهان است.

وی افزود: جهانیان پذیرفتهاند که ایران عنصری تاثیرگذار و نقشآفرین در معادلات سیاسی منطقه و جهان است و این سرمایهای عظیم در دست ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی محسوب میشود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دیروز (پنجشنبه) به منظور شرکت در شورای اداری و بهرهبرداری از چند طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و فرهنگی وارد اصفهان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها