رحمانی فضلی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی دستور کار استانداران/ واحدهای تولیدی در همه استان‌ها فعال شده‌اند

وزیر کشور پیگیری تحقق اقتصاد مقاومتی را دستور کار دولت و استانداران دانست و گفت: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی هم مهم است؛ چرا که اقتصاد مقاومتی باید مردمی شود.
کد خبر: ۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ - 26August 2016

تحقق اقتصاد مقاومتی دستور کار استانداران/ واحدهای تولیدی در همه استان‌ها فعال شده‌اند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور روز جمعه در دیدار «آیت الله سید کاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: در طول مدت حضور در گلستان به مناطق مختلف این استان سفر می کنیم تا از نزدیک مسایل و مشکلات مردم را مشاهده و با آن آشنا شوم.

وی ادامه داد: خوشبختانه نمایندگان استان گلستان در مجلس همه یکدل و واحد هستند و از سیاست های دولت حمایت می کنند و دولت نیز نظر خاصی به این استان دارد.

وزیر کشور گفت: به رغم همه سختی ها و فشارها به خصوص در حوزه اقتصادی که در دولت با آن مواجه هستیم با لطف خدا، هدایت رهبری و تدابیر دقیق رییس جمهوری توانستیم گام های خوبی برداریم.

رحمانی فضلی به تاثیرات شرایط اقتصادی بر دیگر کشورها و افزایش تورم تا 500 درصد در برخی از کشورها اشاره کرد و افزود: ما توانستیم تورم را تک رقمی و رشد اقتصادی 4.4 درصد را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در کل کشور با یک عقب افتادگی تاریخی روبرو هستیم که آزار دهنده است، گفت: تلاش دولت در چارچوب اقتصاد مقاومتی بکار گرفتن ظرفیت های مردمی است. ظرفیت اقتصادی مردم باید پای کار بیاید تا حوزه اقتصاد موفق شود.

وزیر کشور افزود: در گذشته با یک بی ثباتی اقتصادی در کشور مواجه بودیم اما در حال حاضر یک ثبات اقتصادی وجود دارد و سرمایه گذاران خارجی نیز تمایل زیادی به سرمایه گذاری دارند.

رحمانی فضلی ادامه داد: خوشبختانه بانک ها نیز همراهی و حمایت خوبی از پروژه ها دارند و 44 درصد تسهیلات امسال افزایش یافته است به گونه ای که در همه استان ها واحدهای تولیدی فعال شده اند و همه امیدوارند.

وزیر کشور با اشاره به محبوبیت و محور وحدت و انسجام بودن نماینده ولی فقیه در استان گلستان از وی خواست در جهت تقویت گفتمان اقتصاد مقاومتی تلاش کند و الگویی در این حوزه به کشور ارایه دهد.

رحمانی فصلی ادامه داد: استان گلستان دارای ظرفیت های زیادی است و می تواند به یک استان الگو و برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی تبدیل شود .

وزیر کشور گفت: رهبر معطم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و در کنار گزارشی که اخیرا در این زمینه به ایشان ارایه کردم، نوشتند به وزیر کشور بگویید تمام گزارش هایی که در این زمینه به رییس جمهوری ارسال می کنند به بنده نیز ارسال کنند.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها