محسن رضایی در یادواره شهدای گمنام منطقه خشواش آمل:

عربستان پیشتاز توطئه‌های صهیونیستی است/ اثرات انقلاب اسلامی ملموس‌تر می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: عربستان در صدر اجرای توطئه‌های صهیونیستی بوده و آل‌سعود پیشانی این توطئه‌ها برای سرنگونی اسلام است.
کد خبر: ۹۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ - 26August 2016

عربستان پیشتاز توطئه‌های صهیونیستی است/ اثرات انقلاب اسلامی ملموس‌تر می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، و فرمانده اسبق کل سپاه، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای گمنام منطقه خشواش بخش لیدکوه شهرستان آمل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون حکمت نبوده و با رهبری امام راحل شکل گرفت و این انقلاب جهان را مخاطب خود قرار داده است.

وی افزود: انقلاب را درحالی به پیش میبریم که سالهای آینده اثرات این انقلاب بیشتر برای همگان ملموس میشود و حوادثی را در جهان اسلام شاهد خواهیم بود که برگرفته از انقلاب اسلامی است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام  گفت: منافقین در ابتدای انقلاب در توطئهای از طریق قصر شیرین و با عبور از سر پل ذهاب قصد داشتند از طریق تصرف پایگاه هوانیروز کرمانشاه با هلیکوپتر وارد زندان اوین شوند و علاوه بر آزادی زندانیان به بیت امام راحل ورود پیدا کرده و ایشان را به شهادت برسانند.

وی افزود: در زمان انقلاب اجازه دادیم که 20 هزار نفر از منافقین در کشور زندگی کنند و آنان توبه کرده و در خیابانهای تهران زندگی میکردند و متأسفانه افرادی در بینشان بهعنوان نفوذی با خارج از کشور ارتباط داشتند.

رضایی با بیان اینکه منافقین متأسفانه با آتشکشاندن مسلمانان در کشورهای منطقه به مانند داعش به خونریزی و کشتار مسلمانان بی دفاع میپردازند، گفت: دشمنان ما از این افراد بوده و هستند و ما ملت ایران با افتخار با استکبار میجنگیم؛ زیرا اینها پلیدترین انسانها بر روی زمین هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مدار مقاومت است و با صهیونیسم و آمریکا مقابله کرده تا ارزشهای الهی و انسانی را در جهان پیادهسازی کند، گفت: ملت ایران طرفدار صلح و امنیت بوده و جبهه اسلام جبهه الهی است؛در صورتی که جبهه دشمنان ما جبهه شیطانی است و حرکت آنها روشن است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آلسعود در پنج سال اخیر جریان جدیدی را در منطقه راه انداخته که در پیشانی آن آلسعود و پشتیبان آن صهیونیست قرار دارد، بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز اجداد آلسعود با سیاست پشت صدام قرار میگرفتند و صدام را جلو انداختند تا با ایران جنگ تحمیلی راه بیاندازد.

رضایی یادآور شد: صهیونیستها چند هدف را در منطقه دنبال میکنند و نخستین هدف آنان این است که مستقیماً مقابل خودشان قرار نمیگیرند و میخواهند آمار تلفات آنان در کشورهای منطقه کم باشد و بلکه قصد اصلی آنان کشتن آلسعود است.

وی افزود: هدف دیگر منافقین و کشورهای استکباری در منطقه، ایجاد هزینه جنگ بین اعراب و تکفیریها بوده تا در واقع جنگ صهیونیستها با سعودی کمهزینه باشد و بیشترین اختلافات را در بین اعراب به دنبال خواهد داشت.

رضایی یادآور شد: صهیونیستها میخواهند جنگ اسلام با اسلام و کفر با کفر را برای سرنگونی اسلام در منطقه پایهریزی کنند و در طراحیهای اولیه خود توانستند با سقوط ارتش لیبی، یمن و تضعیف ارتش سوریه و عراق تا حدودی به موفقیتهایی دست یابند. استکبار در این توطئهها به دنبال ایجاد جبهه اسلام مقابل کفر نیست، بلکه میخواهد اسلام را با اسلام و کفر را با کفر درگیر کند.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه پیشبینی استکبار در جمهوری اسلامی هنوز به نتیجه مبدل نشده است، گفت: عربستان در صدر اجرای توطئههای صهیونیستی بوده و آلسعود پیشانی این توطئهها برای سرنگونی اسلام است. مسئله آنها نابودی پرچم به اهتزاز درآمده ایران اسلامی در ممالک اسلامی بوده؛ چرا که ایران اسلامی با شکلگیری انقلابی با رهروی از قیام عاشورا، الگوی کشورهای اسلامی منطقه شده است.

رضایی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در مورد شعار سال گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از جبهههای سیاسی ایران اسلامی بوده و زندگی ما باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی باشد و تلاش ما در صنعت، کشاورزی، تولید، علم و فناوری بر مبنای توسعه اقتصادی کشور سوق یابد.

وی با بیان اینکه دولتمردان سیاسی امسال باید پاسخ مناسبی در جهت تحول اقتصادی کشور و رفع بیکاری و فقر به رهبری بدهند، افزود: شایسته نیست در ملتی که پرچم الهی بر دوش گرفته با بحران بیکاری و فقر دست و پنجه نرم کند چرا که وجود بیکاری در جامعه اسلامی ایران نقص و اشکال دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام تأکید کرد: در نظامی که جوانان ما انرژی هستهای و به تولید ابزارآلات پیشرفته کشاورزی بپردازند بیکاری نباید وجود داشته باشد.

رضایی در ادامه با اشاره به رشادت مردم آمل در 6 بهمن سال 1360 گفت: منافقین کوردل در آن زمان قصد داشتند با ورود به شهر آمل توطئههای خود را پیادهسازی و به پایتخت کشور تاخت و تاز کنند؛ ولی مردم شهر هزارسنگر آمل با تقدیم 40 شهید در این حماسه بیبدیل بار دیگر توطئههای استکبار را نقش بر آب کردند.

در این مراسم که با مانور نیروهای نظامی و بسیجی منطقه همراه بود سردار حاج صادق آهنگران از مداحان برجسته کشور در وصف شهدا مدیحهسرایی کرد.

سردار رفیقدوست و سردار مرتضی قربانی از فرماندهان سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس نیز محسن رضایی را در یادواره شهدای منطقه خشواش آمل همراهی کردند.

منطقه خشواش آمل با تدفین 3 شهید گمنام بهعنوان «تپه شهدای آمل» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها