سردار فضلی:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ورود مستمر به حوزه علم و فناوری است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی موضوعی است که برای فراهم کردن زیرساخت‌های آن باید به حوزه دانش و علم، ورود جدی و مستمر داشت.
کد خبر: ۹۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ - 26August 2016

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند ورود مستمر به حوزه علم و فناوری است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، به نقل از کمیته اطلاعرسانی و روابط عمومی هفدهمین اجلاس سراسری سالانه بسیج اساتید، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آستانه برگزاری اجلاس هفدهم اظهار داشت: حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، از شاخصهای مهمی است که بسیجیان در آن عرصه پیشگام هستند.

وی با تاکید بر اهمیت عرصه جنگ نرم گفت: برای حوزه جنگ نرم نیز هیچ قشری مانند اساتید و دانشجویان بسیجی نمیتوانند وارد عمل شده و حضور داشته باشند.

فضلی با بیان اینکه اساتید بسیجی باید زمینه مبارزه مؤثر با جنگ نرم دشمن را فراهم کنند، افزود: جنگ نرم از مقولههای بسیار مهم بوده و حضور در آن، از مطالبات اصلی رهبری است.

وی ادامه داد: امروز به مدد ادامه دادن راه امام و شهدا، جمهوری اسلامی ایران به قدرت بزرگی در جهان تبدیل شده و برای تثبیت این قدرت باید در عرصه های فرهنگی ورود جدی داشته و این موضوع بسته به حضور انقلابی اقشار فرهیخته کشور مانند اساتید، حوزویان و دانشجوها است.

فرمانده پیشین لشکر 10 سیدالشهدا، با اشاره به تأکید امام(ره) بر ارجحیت داشتن خواسته مردم بر تمام موضوعات، تصریح کرد: داشتن معیشت مناسب امروز یکی از دغدغههای مردم بوده که باید با توجه به مطالبه نایب امام زمان(عج) یعنی مقام معظم رهبری برای آن اقدام داشته و در این حوزه باید اساتید بسیجی ورود جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: استقلال اقتصادی و اقتصاد مقاومتی موضوعی است که برای فراهم کردن زیرساختهای آن باید به حوزه دانش و علم، ورود جدی و مستمر داشت.

وی با بیان اینکه دشمن به فکر این است که بین ملت و نظام شکاف ایجاد کند، خاطرنشان کرد: باید از ایجاد این شکاف در همه زمینهها از اعتقادات گرفته تا معیشت و اقتصاد پیشگیری کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: در صورتی که فضای دانشگاه با هدایت اساتید فرهیخته بسیجی کاملا انقلابی درآید، میتوان نوید برچیدن پایههای استکبار جهانی و فراگیر شدن پیام امام خمینی(ره) را داد.

هفدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور، از 8 تا 12 شهریور 95 با حضور سخنرانان و مسئولان ارشد نظام، استادان و نخبگان دانشگاهی بسیجی، فرماندهان شبکههای جنگ نرم با محوریت «اقتصاد مقاومتی و جایگاه بینالمللی شدن قدرت جمهوری اسلامی» در سالن صبای مشهد مقدس برگزار میشود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار