آیت‌الله سلیمانی در یادواره شهدای بادابسر نکا:

توجه به آیات محکم مانع از انحراف جامعه اسلامی می‌شود

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جامعه اسلامی، جامعه پاکی، خیر و صلاح و رستگاری است و اگر انحرافی در چنین جامعه‌ای وجود داشته باشد، از آیات متشابهی است که توسط برخی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و به آیات محکم توجه نمی‌شود؛ که باید مراقب چنین مسائلی باشیم.
کد خبر: ۹۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹ - 26August 2016

توجه به آیات محکم مانع از انحراف جامعه اسلامی می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای بادابسر نکا اظهار داشت: شهدا بهعنوان آگاهان و زندگان جامعه همواره بر ما ناظر و آگاه هستند و در نزد خداوند روزی میخورند.

وی افزود: قرآن و اهل بیت دو ریسمان محکم برای هدایت و روشنگری بشریت هستند که ما باید با چنگ زدن و توسل به این عطیه گرانبها و با ارزش، زندگی دنیا و آخرت خود را براساس دستورات دینی و اسلامی بنا کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت و توسعه بشریت است، یادآور شد: قرآن کتاب هدایت و جاودانگی است اما اگر این ارتباط درست با قرآن برقرار نشود و از طریق علم قرآن به آن دسترسی نداشته باشیم، زمینه کجاندیشی برای افرادی که درک درست از قرآن ندارند ایجاد میشود.

وی افزود: جامعه اسلامی، جامعه پاکی، خیر و صلاح و رستگاری است و اگر انحرافی در چنین جامعه ای وجود داشته باشد، از آیات متشابهی است که توسط برخی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و به آیات محکم توجه نمی شود که باید مراقب چنین مسائلی باشیم.

آیت الله سلیمانی با گرامیداشت نام و یاد مرحوم آیت الله حاج سید لیل محمدی بادابسری و همه عالمان بزرگ این منطقه و شرق استان مازندران، گفت: عالمان دینی موجب بیداری جامعه هستند که باید با توجه و تدبر در سیره و روش زندگی آنان که تربیت شده مکتب پیامبر و اهل بیت(ع) هستند، زندگی سراسر خیر و برکت برای خود فراهم کنیم.

یادواره شهدا و علمای بادابسر با حضور مسئولان، مردم و خانواده های شهدا با هدف بزرگداشت یاد عالم بزرگوار مرحوم آیت الله حاج سید خلیل محمدی بادابسری و شهیدان سید طاهر آقاجانی، سیدزینالعابدین یعقوبی، سیدشهابالدین حسینی، سید رضاحسنی، سیدصولت هدی زاده، سیدحسن حسنی، حسن فخرالدین، حسن برمو و سیدنعمت الهی حسینی اصل در روستای بادابسر بخش هزارجریب نکا برگزار شد.

شهرستان 116 هزارنفری نکا در شرق مازندران واقع شده که بیش از 430 شهید در طول انقلاب و دفاع مقدس و پنج شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار