قاسم رضایی با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل دیدار کرد

قاسم رضایی ملی پوش آملی تیم کشتی فرنگی ایران که در بازی‌های المپیک 2016 ریو به نشان برنز دست یافت، روز پنجشنبه با خانواده 2 شهید مدافع حرم دراین شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱ - 26August 2016

قاسم رضایی با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل دیدار کرد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، عصر روز گذشته قاسم رضایی که توسط جانشین فرمانده سپاه ناحیه آمل و جمعی از مسئولان بسیج ورزش شهرستان همراهی میشد، با خانواده شهید روح الله صحرایی و شهید رضا حاجی زاده دیدار و از آنان دلجویی کرد.

رضایی در این دیدارها گفت: به فرموده بزرگان کشور، قهرمانان واقعی این کشور شهدا هستند و امروز در سایه ایثارگریها و شهادت طلبی این جوانان، ایران اسلامی در امنیت وآسایش به سر میبرد.

این کشتی گیرملی پوش آملی افزود: حضور در میدان جهانی و المپیک با استعانت از مقام شامخ شهدا انرژی مضاعفی به همه ما میدهد و اعتقاد داریم که این شهدا امروز الگو مناسبی برای جوانان و ورزشکاران مهین اسلامی هستند.

وی یادآورشد: همیشه خود را مدیون خون شهدا می دانیم چرا که شهدا برای دفاع از دین جانشان را تقدیم کردند و دیدار با خانواده های آنان کمترین کاری است که می توان انجام داد.
دراین دیدار هر دو خانواده شهید صحرایی و حاجی زاده از حضور قاسم رضایی برای حضور در منزلشان و تکریم خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی و برای توفیقات آینده این کشتی گیر آملی در مسابقات پیش رو دعا کردند.

قاسم رضایی کشتی گیرآملی وزن 98کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران، در مسابقا المپیک 2016 ریو به نشان برنز دست یافت.

این کشتی گیر آمل با احتساب برنز ریو و نشان طلای 2012 لندن، عنوان پرافتخارترین فرنگی کار ایرانی ادوار المپیک را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار