به مناسبت هفته دولت؛

همایش پیاده‌روی دستگاه‌های اجرایی شهرستان میاندورود برگزار شد

ظهر امروز همایش پیاده‌روی دستگاه‌های اجرایی شهرستان میاندورود به‌ مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان از محل اداره ورزش به سمت گلزار شهدای شهر سورک برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ - 25August 2016

همایش پیاده‌روی دستگاه‌های اجرایی شهرستان میاندورود برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، همایش پیادهروی دستگاههای اجرایی این شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر از سوی اداره ورزش و جوانان میاندورود ظهر امروز با حضور عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی مازندران، رئیس اداره ورزش میاندورود به همراه کارمندان این اداره، فرماندار، فرمانده انتظامی، اعضای شورای شهر، دیگر مدیران دستگاههای اجرایی و جامعه ورزش این شهرستان از محل اداره ورزش به سمت گلزار شهدای شهر سورک برگزار شد.

مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود در حاشیه این مراسم با گرامیداشت هفته دولت هدف از برگزاری این همایش را پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت میتواند نقش مهمی در ترویج این فرهنگ در سطح جامعه داشته باشد.

مختار مهدوی بیان کرد: اگر کشور امروز یک سپر امنیتی دارد مدیون خون شهدا بهویژه شهدای مدافع حرم است.

وی رمز پایداری این نظام را عمل به آموزههای دینی و حرکت در مسیر شهدا دانست و افزود: شهدا با خون خود اسلام را بیمه کردند که حتی ذرهای در دفاع از میهن اسلامی تردید نداشتند.

ارسطو قادری فرماندار میاندورود نیز در این مراسم با تأکید بر زنده نگهداشتن یا شهدا، اظهار کرد: امروزه در دنیا حرفهای زیادی برای گفتن داریم و این امنیت را مدیون ایثار و گذشت شهدای والامقام هستیم که باید آن را قدر بدانیم.

ارسطو قادری با اشاره اینکه برجام سند افتخار برای ملت ما است، گفت: این اقدام با درایت و هدایت مقام معظم رهبری، سبب توفیقات برای دولت شد.

این مراسم که همراه با عطر افشانی گلزار شهدا و برپایی زیارت عاشورا بود از سوی اداره ورزش و جوانان این شهرستان چند  تن از خانواده شهدای دولت تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها