مدیر‌کل اوقاف مازندران:

ایران توانایی ایجاد تمدن جهانی اسلامی را دارد/ محافل و مجالس قرآنی مظلوم‌تر‌ین محافل در جامعه هستند

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانایی ایجاد تمدن جهانی اسلامی را دارد، گفت: تعداد موقوفات قرآنی در مازندران اندک است و محافل و مجالس قرآنی از مظلوم‌تر‌ین محافل در جامعه هستند که باید برای برگزاری عاشورایی آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ - 25August 2016

ایران توانایی ایجاد تمدن جهانی اسلامی را دارد/ محافل و مجالس قرآنی مظلوم‌تر‌ین محافل در جامعه هستند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عصر امروز در جمع کارشناسان قرآنی ادارات کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان، با اشاره به لزوم گسترش گفتمان قرآنی در کشور، گفت: حاکم شدن گفتمان قرآنی در جامعه سبب گسترش سبک زندگی قرآنی مورد نظر مقام معظم رهبری میشود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی قرآنی در طول 10 سال اخیر از دغدغههای مقام معظم رهبری در بیانات و جلسات مختلف بیان شده است، افزود: هدف آموزههای قرآنی، ایجاد و تقویت سبک زندگی قرآنی و اسلامی است و سبک زندگی ما باید در جامعه منطبق با آموزههای دینی و قرآنی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر لزوم معرفی الگوهای دینی و قرآنی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: پیامبر اعظم در قرآن کریم به عنوان الگوی کامل در جامعه معرفی شده است و رفتار و نحوه زندگی پیامبر گرامی اسلام باید در جامعه نمود داشته باشد.

این مسئول بر تلاش فعالان دینی و قرآنی برای تمدنسازی اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فعالان قرآنی از توانمندیهای خود برای گسترش گفتمان قرآنی و تمدنسازی دینی در جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانایی ایجاد تمدن جهانی اسلامی را دارد، گفت: تعداد موقوفات قرآنی در مازندران اندک است و محافل و مجالس قرآنی از مظلومترین محافل در جامعه هستند که باید برای برگزاری عاشورایی آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار