رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در شیراز:

معوقات پایان خدمت ایثارگران تا آخر سال پرداخت می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه معوقات پایان خدمت ایثارگران و خانواده شهدا در برخی از استان‌ها پرداخت شده است، گفت: معوقات سایر استان‌ها نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ - 25August 2016

معوقات پایان خدمت ایثارگران تا آخر سال پرداخت می‌شود

به گزارش دفاع پرس از فارس، حجتالاسلام سید محمدعلی شهیدی ظهر امروز در مراسم بهرهبرداری از مجتمع توانبخشی و فرهنگی ایثار شیراز از پرداخت معوقات پایان خدمت ایثارگران و خانواده شهدا تا پایان سال خبر داد و اظهار داشت: معوقات پایان خدمت ایثارگران و خانواده شهدا در برخی از استانها پرداخت شده است و معوقات سایر استانها نیز تا پایان سال پرداخت میشود.

شهیدی از بازنگری قانون جامع ایثارگران خبر داد و افزود: دوره آزمایشی این قانون در دی ماه 95 به اتمام میرسد و پس از آن لایحهای با هدف بازنگری در این قانون به مجلس شورای اسلامی تقدیم میشود.

وی با اشاره به اینکه این قانون مشکلاتی را برای ایثارگران به وجود آورده بود، خاطرنشان کرد: بازنگریها با استفاده از دیدگاههای خانواده شهدا صورت گرفته و عمده بازنگریها مربوط به کمیسیون پزشکی، درمان، تعاون و مسائل فرهنگی بوده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز فرهنگی و توانبخشی ایثار شیراز را بزرگترین مرکز توانبخشی کشور اعلام کرد و تصریح کرد: ساخت مراکز فرهنگی ایثارگران از سال 86 با مشارکت استانداریها در کشور آغاز شد و استان فارس تنها استانی بوده که به تعهداتش در ساخت این مرکز عمل کرده است.

شهیدی همچنین از انعقاد تفاهمنامهای با وزارت بهداشت خبر داد و بیان کرد: به دنبال انعقاد این تفاهمنامه عموم مردم نیز میتوانند به مدت سه روز در هفته از خدمات این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار