همزمان با هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

اجرای بیش از 570 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیرجند/ بازسازی عملیات «فتح‌المبین»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بیش از 570 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در «بیرجند» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ - 25August 2016

اجرای بیش از 570 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بیرجند/ بازسازی عملیات «فتح‌المبین»

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «غلامرضا فلاحی»، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند پیش از ظهر امروز در جلسه برنامهریزی و تشکیل ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان بیرجند، با بیان اینکه امنیت کشور را مدیون رزمندگان و مقاومت و ایستادگی و ایثار شهدا هستیم، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ارزشهایی همچون دفاع، ایثار، از خودگذشتگی، جوانمردی و مقاومت را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی از برگزاری 570 برنامه فرهنگی، معرفتی، دفاعی و ورزشی در سطح ردههای مقاومت بسیج سپاه شهرستان در طول هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: دشمنان در صدد برنامهریزی در راستای کمرنگ کردن ارزشهای دینی و اسلامی کشور هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تأکید بر اینکه افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس سبب شد حتی یک وجب از خاک ایران در جنگ هشت ساله به دست دشمن نیافتد، اذعان داشت: باید در راستای پاسداشت این دوران، برنامهریزی بلند مدت برای معرفی فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به نسل جوان داشته باشیم.

فلاحی از حضور 10 گردان بسیجی در رژه حماسی 31 شهریورماه خبر داد و بیان داشت: در هفته دفاع مقدس امسال برنامههای فرهنگی، هنری و ورزشی مطلوبی در سطح شهرستانها پیشبینی شده است.

وی برگزاری چهار یادواره شهدای محلات در قالب (آبروی کوچهها و افتخار محله) و 15 یادواره شهدا در پایگاههای بسیج را از دیگر برنامههای پیشبینی شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد و یادآور شد: این برنامهها با هدف احیای روحیه شهادتطلبی برگزار میشود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از وجود بیش از 2 هزار حلقه صالحین در سطح شهرستان بیرجند خبر داد و یادآور شد: همایش میقات صالحین با حضور حلقههای بصیرتی و شجره طیبه صالحین بسیج در یکی از مراکز بزرگ شهرستان برگزار خواهد شد.

فلاحی از بازسازی عملیات فتحالمبین به مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه بیدخت بیرجند خبر داد و خواستار برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح شهرستان بیرجند شد.

منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار