معاون بهداشت و درمان کل سپاه در گفت و گو با دفاع پرس خبر داد؛

فعالیت بیمارستان‌های صحرایی سپاه برای درمان مدافعان حرم

معاون بهداشت و درمان کل سپاه گفت: سپاه برای کمک به درمان مدافعین حرم تعدادی بیمارستان صحرایی در سوریه و عراق بنا به ضرورت فعال می‌کند.
کد خبر: ۹۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ - 25August 2016

فعالیت بیمارستان‌های صحرایی سپاه برای درمان مدافعان حرم

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان کل سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره کمک سپاه به درمان مدافعان حرم که مجروح میشوند، اظهار داشت: سپاه همچون دوران دفاع مقدس که بیمارستانهای صحرایی را با هدف کمک به تسریع روند درمان مجروحان در مناطق عملیاتی احداث میکرد، اکنون نیز برای کمک به مجروحان مدافع حرم، بیمارستانهای صحرایی را بعضا در عراق و سوریه برپا میکند.

وی با بیان اینکه داوطلبان بسیاری برای حضور در جمع مدافعان حرم وجود دارند، بیان داشت: بیمارستانهای صحرایی یا سیار که توسط سپاه با هدف مورد اشاره در عراق و سوریه برپا میشوند مقطعی است بدین معنی که این گونه فعالیتها در زمانهای خاصی و بنا به ضرورت ارایه میشود و همچون دوران دفاع مقدس از مکان ثابتی برخوردار نیستند.

سردار عبداللهی ادامه داد: بر این اساس هم اکنون هیچ بیمارستان یا واحد درمانی سیاری از سوی سپاه در این دو کشور حضور ندارند و فقط تعدادی تیمهای امدادی به مجروحان امدادرسانیهای لازم را ارایه میدهند.  

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار