استاندار زنجان:

پیشرفت عادلانه بر پایه اقتصاد مقاومتی در استان

استاندار زنجان گفت: من هم مثل سایر افرادی که وارد عرصه مدیریتی استان شده‌اند، به دنبال پیشرفت متوازن و عادلانه بر پایه اقتصاد مقاومتی هستم.
کد خبر: ۹۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ - 25August 2016

پیشرفت عادلانه بر پایه اقتصاد مقاومتی در استان

به گزارش دفاع پرس از زنجان، اسدالله درویشامیری با اشاره به اینکه زنجان در دفاع از حریم اهلبیت(ع) زبانزد خاص و عام است، اظهار داشت: حضور چندصد هزار نفری مردم ولایتمدار زنجان در روز هشتم محرم، تجلی احساسات پاک آنان به اهلبیت عصمت و طهارت(ع) در این خطه است که امیدوارم امسال در کنار مردم استان زنجان در چنین حرکت باشکوهی حضور داشته باشم.

استاندار زنجان در ادامه به برنامههای آتی خود در استان اشاره کرد و گفت: من هم مثل سایر افرادی که وارد عرصه مدیریتی استان شدهاند، به دنبال پیشرفت متوازن و عادلانه بر پایه اقتصاد مقاومتی هستم.

این مسئول با اشاره به منابع محدود دولت در بخشهای مختلف، ادامه داد: در حیطه اقتصاد مقاومتی باید به دنبال جذب منابع بخش خصوصی بود که امیدواریم با یاری بخش خصوصی منابع را فعال کرده و در راستای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و رشد استان گامهای مؤثری برداشته شود. 

وی یادآور شد: محور بعدی اموری که در استان میبایست اجرایی شود، مدیریت منطقی و برنامهریزی شده برای مقابله با آسیبهای اجتماعی است که متاسفانه دامنگیر جامعه کنونی ما شده است.

درویشامیری ادامه داد: اهتمام جدی به برگزاری انتخابات پرنشاط، قانونمدار و اخلاقمحور با مشارکت حداکثری مردم، از دیگر برنامههای حضورم در استان زنجان است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برنامههای من در راستای برنامه پنجم و ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان خواهد بود، اظهار کرد: خوشبختانه محور توسعه استان در حوزههای صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و گردشگری بوده و من در ادامه برنامههای کاری خود حول این محورها تلاش خواهم کرد تا زمینه اشتغال برای جوانان در این خطه فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: من در خدمت همه اقشار، گروهها، تشکلها و نهادهای مدنی هستم تا بتوانیم از ظرفیت آنها در راستای تقویت و توسعه بنیه اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و غیره بهرهمند شویم. همچنین به همه دستگاههای اجرایی استان توصیه خواهم کرد که میبایست جایگاهی ویژه برای تشکلهای مردم نهاد در حوزه کاری خود فراهم کنند.

وی همچنین برقراری ارتباط با رسانههای گروهی، خبرگزاریها و جامعه خبری استان را از دیگر برنامههای اولویتدار خود در زنجان عنوان کرد و یادآور شد: امیدوارم پس از پایان ماموریتم در استان زنجان، در وهله اول خداوندمتعال از عملکردم راضی بوده و کارنامه کاریم موجب سرافرازی و سربلندی دولت تدبیر و امید، مردم نجیب استان زنجان و در نهایت خودم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار