برگزاری دومین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد

دومین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ - 24August 2016

برگزاری دومین نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد

به گزارش دفاع پرس از یزد، دومین نشست هماهنگی مناسبتهای دفاع مقدس در سالن جلسات ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس، دفاع هشت ساله را صفحه درخشانی از حیات مقتدرانه و مایه فخر و مباهات ملت قهرمان ایران اسلامی دانست.

محمد رجبی حماسه بزرگ آن دوران را سرآمد مبارزات علیه سلطه جویان مستکبر، و هدف از گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس را حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، ایثار، جهاد، شهادت برشمرد.

شیبانی، معاون تبلیغات و روابط عمومی این اداره کل نیز در این نشست به اهم برنامههای پیشبینی شده در این ایام اشاره کرد و درباره بعضی از آنان توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه، چند تن از اعضای ستاد، ضمن پرداختن به ابعاد مختلف هفته دفاع مقدس  به تبادل نظر و ارائه برنامههای پیشنهادی پرداختند.

در این نشست، نماینده بعضی از ادارت و ارگانهای  استان ازجمله دانشگاه یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، فرماندهی انتظامی استان، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مرکز مدیریت حوزه علمیه و مرکز حفظ آثار سپاه الغدیر حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار