سردار نقدی:

تکفیری‌ها به دنبال ارائه چهره نادرست از اسلام هستند

رئیس سازمان بسیج مستضفعین گفت: تکفیری‌ها ظلم‌های خود را به صورت آشکار برای همگان به نمایش می‌گذارند تا چهره نادرستی را از اسلام نمایش دهند.
کد خبر: ۹۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 24August 2016

تکفیری‌ها به دنبال ارائه چهره نادرست از اسلام هستند

به گزارش دفاع پرس از قم، سردار محمدرضا نقدی در نخستین دوره آموزشی دانشآموزان پیشرو که در سالن همایش غدیر اردوگاه فرهنگی تفریحی ولایت برگزار شد، با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس الگوهای برجسته دانشآموزان بسیجی هستند، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با ویژگیهای رفتاری و گفتاری خود توانستهاند ایثار و فداکاری را برای همگان به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا نیازمند تلاش است، اضافه کرد: حفظ انقلابیگری و آزاداندیشی ساده نیست؛ زیرا فرد انقلابی باید با وجود دیدن ناکامیها و کنایهها از ادامه حرکت خود ناامید نشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بر ترویج آموزههای دینی در میان قشر دانشآموزان بسیجی تاکید کرد و گفت: انسان باید در راستای حفظ روحیه انقلابیگری با دوری از نگاه محافظهکارانه نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر اهتمام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به درخواست دانشآموزان بسیجی مبنی بر دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دیدار با رهبر انقلاب اسلامی از خواستههای اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفان است؛ اما امیدواریم با تدبیر مسئولان امر فرصتی برای انجام این دیدار فراهم شود.

نقدی با تاکید بر اینکه دشمن برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نمیکند، گفت: ایران به برکت انقلاب اسلامی توانسته در دنیا جایگاههای برتر را به خود اختصاص دهد؛ به همین علت اکنون نگاه کشورهای مختلف نسبت به ایران تغییر کرده است.

وی ایجاد گروهک تروریستی داعش را راهکاری برای ترویج اسلامهراسی دانست و اظهار کرد: گروههای تکفیری به دنبال ایجاد اختلاف میان شیعه و اهل سنت هستند؛ درحالیکه این گروه ارتباطی با شیعه و سنی نداشته و علمای مسلمان آنها را تکذیب میکنند؛ به همین علت باید در شعارها و رفتارهای خود نسبت به این حرکتها نگاه ویژه داشته باشیم.

نقدی از تلاش گروههای تکفیری برای اجرای عملیاتهای تروریستی در کشور به ویژه در قم یاد کرد و ادامه داد: ایجاد ارتباط میان جبهه شرقی و مردم فلسطین رژیم صهیونیستی را هراسان کرده به همین علت این رژیم به دنبال ایجاد فاصله میان شرق و فلسطین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تکفیریها ظلمهای خود را بهصورت آشکار برای همگان به نمایش میگذارند، عنوان کرد: این گروه تلاش میکند که چهره نادرستی را از اسلام نمایش دهد؛ تا مردم اروپا به سمت اسلام حرکت نکنند. تکفیریها اهل سنت نیستند؛ این درحالی است که مردم نظام اسلامی و شیعیان با اهل سنت ارتباط دارند و اشتراکهای این دو مذهب با یکدیگر بسیار است.

وی با بیان اینکه انقلابیون دارای آرمانهای بلند هستند، تصریح کرد: برای رسیدن به این قلهها باید بر مبانی ارزشها و اصول حرکت کنیم. استقلال به معنای زیر بار زور نرفتن و دفاع از آرمانهای انقلابیون است؛ که نسبت به حفظ آن تلاش میکنند.

نقدی عالم بودن، داشتن تقوا و توانا بودن را از ویژگیهای رهبر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: دانش و تقوا در کنار یکدیگر سبب تصمیمگیری درست میشود و روزانه گزارشهای مختلف از مراکز مختلف دنیا به رهبر انقلاب اسلامی ارائه میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار