آیین خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

همزمان با فرارسیدن هفته دولت، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور امام جمعه و استاندار قم و جمعی از مسؤولان دولتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ - 24August 2016

آیین خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از قم، همزمان با آغاز هفته دولت، آیین خطبهخوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور آیتالله سیدمحمد سعیدی امامجمعه قم، سیدمهدی صادقی استاندار قم و جمعی از مسئولان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیتالله سعیدی در این مراسم خطاب به کارکنان دولت در استان قم، اظهار داشت: خدمترسانی به مردم امر مقدسی است و قداست این امر در سرزمینهای مقدسی مانند قم که بارگاه ملکوتی خاندان اهل بیت(ع) در آنها قرار دارد دوچندان میشود.

تولیت مقدس آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: تلاش مسئولانی که در شهرهای مقدس خدمترسانی میکنند باید از مسئولان سایر شهرها بیشتر باشد و از اول انقلاب تاکنون مسئولانی که در شهر مقدس قم به کار گمارده شدهاند همواره این نکته را در نظر داشتهاند.

در پایان این مراسم، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت دستهجمعی با همراهی امامجمعه قم، استاندار قم و جمعی دیگر از مسئولان ازجمله احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و فرماندهان نیروهای مسلح، ضریح مطهر حضرت معصومه(س) را زیارت و گلباران کردند.

پس از مراسم خطبهخوانی، حاضران بر مزار شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) حضور یافته و با ارواح طیبه آنان تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها