اختصاصی دفاع پرس/ همراه با نامگذاری دوره به نام شهید سرهنگ خلبان پیمان فرهنگ؛

مراسم فارغ‌التحصیلی دوره استاد خلبانی بالگرد ترابری شنوک برگزار شد + تصاویر

مراسم فارغ‌التحصیلی دوره استاد خلبانی بالگرد ترابری سنگین نیرو‌بر بوئینگ (CH47) شنوک برگزار شد و 2 نفر از خلبانان این پایگاه پس از گذراندن دوره‌های متعدد به درجه استاد خلبانی نائل آمدند.
کد خبر: ۹۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ - 24August 2016

مراسم فارغ‌التحصیلی دوره استاد خلبانی بالگرد ترابری شنوک برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ خلبان علیرضا آمیرزاده، رئیس آموزشگاه خلبانی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز در این مراسم با ارائه گزارشی، فعالیتهای آموزشگاه خلبانی در تربیت و آموزش خلبانان، خلبانان تست (آزمایشی) و استاد خلبانان و سر استاد خلبانان را تشریح کرد.

وی ضمن گرامیداشت عملکرد قهرمانانه خلبانان گردانهای سنگین نیروبر رزمی شنوک در سالهای دفاع مقدس و سالهای پس از آن همچون خدمترسانی به مردم در حوادثی مانند زلزله بم و صدها عرصه دیگر، اظهار داشت: تداوم تربیت و آموزش استاد خلبانان گامی مهم در راستای حفظ آمادگی این یکان در خدمترسانی در مرحلههای مختلف به کشور است.

در ادامه این مراسم سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان نیز ضمن تقدیر از سر استاد خلبانان این دوره آموزشی به دو استاد خلبان فارغالتحصیل شده تبریک گفت و سربلندی در خدمت به ایران اسلامی و ادامه راه خلبانان شهید و شهدای زنده این یکان را برای آنان آرزو کرد.

فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز با فرستادن درود به روح بلند شهید سرهنگ خلبان پیمان فرهنگ، گفت: وی نمادی از مردان مردی است که برای عزت و آزادی ایران عزیز، جان خود را تقدیم ایران اسلامی کردند.

شهید سرهنگ خلبان پیمان فرهنگ، در تاریخ ۲۷ آبان ماه سال ۱۳۸۵ در حین پرواز آموزشی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


شهید سرهنگ خلبان پیمان فرهنگ

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها