خط قرمزهایی که هرگز سفید نشدند!

خواهر شهید علی اکبر صادقی گفت: او دو خط قرمز داشت یکی بچه‌های محل و دیگری سیگاری‌ها. او به هیچ عنوان اجازه نمی‌داد شخصی از هم محلی‌ها حتی نزدیک‌ترین رفقایش با او همرزم شوند.
کد خبر: ۹۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ - 22August 2016

خط قرمزهایی که هرگز سفید نشدند!

فاطمه صادقی، خواهر شهید «علی اکبر صادقی» معروف به «اصغر یک دست» در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاعپرس در خصوص دو شرط رزمندگان برای حضور در پیک لشکر 27 محمدرسول الله (ص) روایت کرد:

خط قرمزهای علیاصغر هم شنیدنی است. او دو خط قرمز داشت یکی بچههای محل و دیگری سیگاریها. او به هیچ عنوان اجازه نمیداد شخصی از هم محلیها حتی نزدیکترین رفقایش وارد پیک لشکر شود. گرچه این عرف بود که هم محلیها با هم و کنار هم می رزمیدند، ولی او اجازه نمیداد. به او میگفتیم «این کار برای چیست؟ رفیقت دوست دارد کنار تو باشد».

علتش را میگفت: «اگر بچه محل وارد تیپ نمیکنم به این دلیل است که وقتی آنها شهید شدند خانوادههایشان میگویند تو بچه ما را به خط مقدم فرستادی و خودت عقب نظاره گر ماندی».

خط قرمز دیگرش ترک سیگار بود و میگفت: «خیلیها به خاطر همراه شدن با این لشکر سیگار را ترک کردند حالا اگر بخواهم قانونم را زیر پا بگذارم در حق باقی رزمندگان اجحاف کرده ام».

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار