تقدیر سردار کارگر از مدیرعامل خبرگزاری بسیج؛

اقتدار ملت ایران مرهون مجاهدان عرصه رسانه است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بی‌تردید بخش اعظم نفوذ پیام عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران مرهون همت و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر مجاهدان عرصه رسانه و خبرنگاران رسالت‌آشناست.
کد خبر: ۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ - 22August 2016

اقتدار ملت ایران مرهون مجاهدان عرصه رسانه است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس، از زحمات مدیرعامل خبرگزاری بسیج در جهت نشر آرمانهای دفاع مقدس در این رسانه انقلابی تقدیر کرد.

متن این تقدیرنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

برادر ارجمند جناب آقای اسماعیل احمدی

مدیرعامل محترم خبرگزاری بسیج

با سلام و تحیت؛ حمد و سپاس بیپایان ایزد منان و قادر متعال که ما را از نعمت قرآن و ولایت بهرهمندمان نمود، تا در عصر جاهلیت نوین در زمره پرچمداران اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مروجان گفتمان انقلاب اسلامی قرار گرفته و به رغم تلاش مستکبران زمانه، نفوذ پیام عزت، عظمت، اقتدار ملت ایران و حماسهآفرینیهای رزمندگان و شهدای گرانقدر را بر پهنه گیتی رقم زنیم.

بیتردید بخش اعظم این درخشندگی و بالندگی تاریخساز مرهون همت و مجاهدتهای خستگیناپذیر مجاهدان عرصه رسانه و خبرنگاران رسالتآشنایی است؛ که با تحمل چالشها و سختیهای فراروی، از تعهد راستین خود صیانت و نقشآفرینیهای سترگ خویش در عرصه معرفتبخشی و آگاهسازی مخاطبان پر شمار جهانی نسبت به مکتب انقلاب و آرمانهای بلند نظام و میهن اسلامی را فرضیهای مقدس قلمداد کردهاند.

در این رهگذر با گرامیداشت یاد و خاطره الهامبخش خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار بر خود وظیفه میدانم با اهدای این لوح سپاس، از تلاشهای ارزنده جناب عالی و سایر همکاران گرانقدر در خبرگزاری بسیج در فراهمسازی فرصتهای تأثیرگذار برای ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس و زنده نگهداشتن روح مقاومت، ایثار و شهادتطلبی در جامعه اسلامی قدردانی نمایم.

از درگاه اقدس ربوبی، تداوم موفقیت و سربلندی شما برادر گرانقدر و تلاش گر عرصه رسانه را تحت عنایات حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در تحقق آرمانهای گرانسنگ انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمة الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنهای عزیز (مدظله العالی) مسألت مینمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس  
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار