گروه «1+3» شهدا + عکس

تصویر وداع آخر شهیدان قاسم موحدی، محمدرضا عبدی و حسین شیدائی با پیکر مطهر شهید سید هادی جناتی، جاودانگی فرزندان خمینی کبیر را در طول تاریخ فریاد می‌زند.
کد خبر: ۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ - 22August 2016

گروه «1+3» شهدا + عکس

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به دنبال شهادت سید هادی جناتی از رزمندگان لشکر 5 نصر در منطقه عملیاتی والفجر 3، شهیدان قاسم موحدی، محمدرضا عبدی از فرماندهان واحد تخریب این لشکر به همراه شهید حسین شیدایی از فرماندهان لشکر 21 امام رضا(ع) بر پیکر مطهر این شهید والامقام حاضر شدند و با او وداع کردند.

نمی­ دانیم، در این وداع آخر این سه عزیز سید هادی را به چه قسم دادند و یا به او چه گفتند که طولی نکشید که آنها را هم  در جوار خود پذیرفت.

خوشا به حالشان که هر چهار نفر میهمان سفره ارباب بی­کفنشان حضرت اباعبدالحسین(ع) هستند.


شهید سید هادی جناتی متولد اول مهرماه 1342 سبزوار است. وی از رزمندگان واحد تخریب بود و بیست و ششم مهرماه 1362 به فیض شهادت نائل شد.

شهید محمدقاسم موحدی محصل طوسی متولد پانزدهم خردادماه 1340 مشهد مقدس است. آخرین مسئولیت وی فرماندهی واحد تخریب لشکر 5 نصر بود و 13 شهریورماه 1364 در خاک عراق به شهادت رسید.

شهید محمد رضا عبدی متولد یکم فروردین­ماه 1345 کاشمر است. وی در سِمت جانشین گردان تخریب لشکر 5 نصر انجام وظیفه میکرد؛ که سرانجام ششم بهمن­ماه 1365، در عملیات کربلای 5 در شلمچه بال در بال ملائک گشود.

شهید حسین شیدایی متولد دوم آذرماه 1341بردسکن است. وی که جانشین گردان لشکر 21 امام رضا(ع) بود، دوم اسفندماه 1362 در هورالعظیم به مقام والای شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها