سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عقب‌ماندگی‌های خراسان جنوبی در حوزه دفاع مقدس جبران شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید عقب‌ماندگی‌های خراسان جنوبی در حوزه دفاع مقدس با تلاش مسئولان اجرایی جبران شود.
کد خبر: ۹۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ - 22August 2016

عقب‌ماندگی‌های خراسان جنوبی در حوزه دفاع مقدس جبران شود

سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در خراسان جنوبی، اظهار داشت: خراسان جنوبی عقبماندگیهای زیادی در حوزه دفاع مقدس به خصوص مرکز فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه ساخت پارکموزه دفاع مقدس از سال 85 در خراسان جنوبی کلید خورده است، گفت: متاسفانه بعد از گذشت چندین سال هنوز این پارک احداث نشده است.

سردار کارگر ادامه داد: در حال حاضر زمین مورد نظر برای ساخت مرکز فرهنگی به دلیل مشکلات فنی به پارک جنگلی بیرجند منتقل میشود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد: استانداری، نماینده ولی فقیه، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و دستگاههای ذیربط باید در راستای احداث این مرکز همکاری کنند.

سردار کارگر با بیان اینکه کلنگ احداث مرکز فرهنگی در هفته دفاع مقدس بر زمین میخورد، بیان کرد: امید است ساخت این طرح در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور قرار بگیرد.

وی با اشاره به دیگر وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی، گفت: چاپ کتاب، تهیه دانشنامه استانی و تاریخ دفاع مقدس، توجه به اقشار مختلف بهویژه روحانیت و زنان از مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار گیرد.

سردار کارگر با بیان اینکه امید است دولت و مسئولان در رفع مشکلات و عقبماندگیهای این استان همت کنند، افزود: این استان ظرفیتهای و استعدادهای بالایی داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس کلید حل مشکلات و آسیبهای اجتماعی است، افزود: باید این امر مهم را در آثار و برکاتی که برای نسل آینده دارد، تعریف کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: اگر دفاع مقدس را در حال و گذشته ببینیم تنها در موزهها قرار میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها