با حضور رئیس جمهور؛

سامانه پدافندی «باور 373» رونمایی شد

در جریان بازدید صبح امروز رئیس جمهور از توانمندی‌های وزارت دفاع، سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 به‌صورت رسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ - 21August 2016

سامانه پدافندی «باور 373» رونمایی شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، همزمان با 31 مرداد روز صنعت دفاعی، حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از توانمندیهای این وزارتخانه در حوزه هوایی شامل بخشهای هواپیماهای جنگنده و ترابری، بالگردها، هواپیماهای بدون سرنشین و فناوریهای نوین بازدید و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و تحولات این حوزه راهبردی ازجمله مراحل طراحی و ساخت نخستین موتور توربوجت ملی هواپیما قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید که سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وی را همراهی میکرد، همچنین از بخشهای مختلف سامانه پدافند هوایی برد بلند باور 373 که بهدست توانمند دانشمندان و متخصصان سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و با همکاری قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) و مراکز علمی و پژوهشی کشور طراحی و ساخته شده است، بازدید کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، در محل یادمان شهدا به مقام شامخ شهیدان وزارت دفاع ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار