سردار حزنی عنوان کرد

اجرای ۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان قم

فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم‌الانبیاء گفت: تمام پروژه‌های قرارگاه به گونه‌ای با آمادگی رزمی ارتباط دارد و کارهای قرارگاه در راستای آمادگی رزمی است.
کد خبر: ۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲ - 15January 2014

اجرای ۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان قم

به گزارش خبرگزاری دفاعمقدس، سردار "سید ضیاء الدین حزنی" فرمانده قرارگاه قرب کوثر خاتم الانبیاء (ص )دیروز در مراسم افتتاح پروژههای محرومیتزدایی استان قم در تالار معصومیه استانداری قم گفت: یکی از کارهایی که سپاه را مردم دار، مردم دوست و مردم یار کرده است قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا ء (ص )است.

وی اضافه کرد: در استان قم ۷۰ پروژه محرومیتزدایی در حال اجرا است که قرارگاه تلاش می کند این پروژه ها با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی افزود: قرارگاه سازندگی ابتدا در مرزها و جادههای مرزی فعالیت داشت ولی با پیشرفت و گسترش بیشتر، پروژههای بزرگ در دست گرفت و تبدیل به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء شد.

سردار حزنی با اشاره به اینکه این قرارگاه در زمان صلح به عنوان قرارگاه سازندگی و در زمان جنگ به عنوان قرارگاه مهندسی است، اظهار کرد: تمام پروژههای قرارگاه به گونهای با آمادگی رزمی ارتباط دارد و تمام کارهای قرارگاه در راستای آمادگی رزمی است.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر به سود حاصله از این پروژهها نیز اشاره کرد و تاکید کرد: تمام سودهایی که توسط قرارگاه جذب میشود در مناطق محروم کل کشور تقسیم و برای آبادانی و عمرانی آنها مصرف میشود.
 

نظر شما
پربیننده ها