فرمانده تکاوران نداجا به دفاع پرس خبر داد؛

رزمایش «عملیات ویژه» تکاوران دریایی در حوزه پدافند ساحلی برگزار می‌شود

فرمانده تکاوران نداجا از برگزاری رزمایش عملیات ویژه تکاوران این نیرو در نیمه دوم امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ - 29July 2016

رزمایش «عملیات ویژه» تکاوران دریایی در حوزه پدافند ساحلی برگزار می‌شود

امیر دریادار دوم حمزه علی کاویانی فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از برگزاری رزمایش عملیات ویژه تکاوران این نیرو در 6 ماهه دوم سال خبر داد.

وی با اشاره به تمرینات مستمر و مداوم تکاوران این نیرو در راستای ارتقای توان دفاعی اظهار داشت: در این رزمایش تکاوران نیروی دریایی تمرینات تاکتیکی مرتبط با عملیات ویژه دریایی ازجمله پدافند در ساحل را به نمایش خواهند گذاشت.

امیر کاویانی با بیان اینکه لازمه کار تیپ تفنگداران دریایی اجرای عملیاتهای ترکیبی در دفاع از ساحل و عمق آبهای آزاد است، افزود: از این رو تصرف واحدهای شناور از هوا و سطح، اجرای انواع تیراندازیها و مقابله با تعرضات دشمن فرضی و همچنین اجرای تاکتیک دفاع در عمق آبهای آزاد از دیگر برنامههای اجرایی این رزمایش است.

وی با اشاره به اینکه تکاوران نداجا امروز در مرز آمادگی کامل قرار دارند و پیش از این نیز رزمایش تخصصی خود در شش ماهه نخست سال را با موفقیت پشت سرگذاشتهاند و در واقع توان مقابله با هرگونه تهدید را دارند، افزود: اوج آمادگی و توانمندی این تفنگداران نداجا در رزمایش بزرگ ولایت 95 به نمایش گذاشته میشود.

فرمانده تفنگداران نداجا با بیان اینکه آموزشها و رزمایشهای ما باید متناسب با ماموریتهای ابلاغی باشد، افزود حضور در آبهای آزاد و مقابله با تهدیدهای مختلف و حفظ منافع جمهوری اسلامی در عمق آبها بیانگر اقتدار و عملکرد مناسب نداجا در عرصه آبهای آزاد و بینالمللی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار