استاندار مرکزی:

روحیه ایثارگری و استقامت جانبازان الگوی امروز ما در جنگ نرم باشد

استاندار مرکزی گفت: جانبازان غیور با روحیه ایثارگری و استقامت خود نقشی ارزشمند در دوران دفاع مقدس داشتند که نیاز است این روحیه سرلوحه ما در جنگ نرم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۴ - 29July 2016

روحیه ایثارگری و استقامت جانبازان الگوی امروز ما در جنگ نرم باشد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، محمود زمانی قمی در نشست صمیمی با یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به رشادت های دلیرانه جانبازان اظهار کرد: در تاریخ دیروز کشور و در دوران دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران با حضوری غیورانه در جبهه های نبرد حضور یافته و با عبور از سلامت جسمی خود به ندای ولی فقیه زمانه لبیک گفتند که ضروری است در شرایط امروز جامعه از این الگوی ارزشی حفظ و حراست شده و در آحاد جامعه گسترش یابد.

وی افزود: شهداء و ایثارگران همچون نگین های درخشان در جامعه هستند که ملت ایران همواره قدردان خون آنان و دلیری های ایثارگران هستند .

استاندار مرکزی تصریح کرد: درواقع وجود ایثارگران همچون سرمایه های عظیم برای کشور تلقی می شوند که خدمات ارائه شده توسط آنان به کشور را به هیچ طریق نمی توان جبران کرد و یکی از مسئولیت های مهم برای  مسئولان و مدیران رسیدگی به مشکلات این قشر است.

زمانی قمی با اشاره به تلاش مدیران به منظور ایجاد امکانات رفاهی به جانبازان گفت: امروز نزدیک به 30سال از جنگ تحمیلی می گذرد امام همواره بسیاری از جانبازان با مشکلات جسمی و روحی برجای مانده از آن سالها دست و پنجه نرم می کنند که ضروری است مدیران در راستای حل این مشکلات حرکت کرده و رفع مسائل مربوط به این قشر را در الویت امور و فعالیت های خود قرار دهند.

گفتنی است که حجت الله بالی بیگی متولد 1342 در تاریخ 27 شهریور سال 62 در حالی که در جبهه های جنوب مشغول مبارزه به دشمنان بود از ناحیه هر دو پا مجروح وبه درجه رفیع جانبازی نائل گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار