در آیین تشییع دو شهید گمنام شیراز مطرح شد؛

گیرندگان حقوق‌های نجومی جنایت کردند/ مردم خطای تعدادی را به پای خادمان مردم نگذارند

فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین تشییع دو شهید گمنام، در 7مرداد در شیراز سخنرانی کرد و موضوع سخنرانی خود را فیش‌های حقوقی نامتعارف برخی از مدیران قرار داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ - 28July 2016

گیرندگان حقوق‌های نجومی جنایت کردند/ مردم خطای تعدادی را به پای خادمان مردم نگذارند

به گزارش دفاع پرس در فارس، سردار سرتیپ غلامرضا غیبپرور در سخنرانی خود عصر پنجشنبه در آیین تشییع دو شهید گمنام شیراز، کار گیرندگان حقوقهای نجومی را جنایت خواند و گفت: کار مدیرانی که حقوقهای نامتعارف و نجومی می گیرند، زندگی اشرافی و آنچنانی دارند، کمتر از داعش نیست.

فرمانده سپاه فجر استان فارس  اظهار داشت: عدهای بر سر سفره شهدا نشسته، نمک خورده و نمکدان شکستهاند.

وی افزود: مردم نباید خطای تعدادی از مدیران را به پای دیگر خادمان مردم بگذارند.

غیبپرور با اشاره به اینکه شهدا راه سعادت دنیا و آخرت هستند، بیان داشت: امروز دشمنان در حال جنایت علیه اسلام و مسلمانان هستیم که انقلاب اسلامی ما به برکت شهدا سربلند و در حال حرکت است.

فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: متاسفانه درشرایطی کنونی عدهای به نام اسلام و پیامبر اکرم (ص) سر میبرند و مسلمانان را قتل عام میکنند و مسلمانکشی رسم شده است.

او با اشاره به مظلومیت اسلام در جهان، تصریح کرد: داعش دست پرورده آمریکاییها و اسراییلیها است و همه مردم جهان شاهد هستند که رژیم صهیونیست مسلمانان، زنان، مردان و کودکان را به خاک و خون کشیده است اما کشور ما به واسطه بهرهمندی از نعمت شهدا و ولایت در امنیت و آرامش کامل است که باید قدردان این نعمتها باشیم.

وی ادامه داد: تعداد زیادی شهید تازه تفحص شده در ایام شهادت امام صادق(ع) در بیشتر نقاط کشور تشییع و به خاک سپرده میشود که از این تعداد شهرستانهای لامرد، مهر، کازرون، نورآباد، رستم و شهر صدرای استان فارس میزبان 13 شهید گمنام است.

غیب پرور شهدا را مایه افتخار ایران در جهان خواند و گفت: مسئلهای که امام راحل میفرمایند شهدا امام زادگان عشق هستند، یک تعارف نیست و حضور باشکوه و عظیم مردم کشور در تشییع شهدای گمنام گواه این سخن است.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به بعد شهر صدرا دو امام زاده عشق دارند بنابراین مردم شهر صدرا باید میزبانی خوبی از این شهدای گمنام داشته باشند و نگذارند این شهدا و یاد آنها در کارهای روزمره زندگی غریب بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار