پیگیری‌های سراج از فیش‌های نجومی به کجا رسید؟

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: چهارمین گزارش مربوط به این موضوع برای روسای قوا ارسال شده است و ما به طور مستمر کارمان را در این زمینه انجام می دهیم.
کد خبر: ۹۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 28July 2016

پیگیری‌های سراج از فیش‌های نجومی به کجا رسید؟

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،ناصر سراج اظهار کرد: تیمی متشکل از بازرسان متخصص و مجرب از سازمان بازرسی، مأمور بررسی علل وقوع حادثه آتشسوزی در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا شدهاند که گزارش نهایی آن هفته آینده به مراجع ذی صلاح ارسال میشود.

ناصرسراج  رییس سازمان بازرسی کل کشور در 21 تیرماه هیاتی را مأمور «بررسی علل وقوع حادثه آتشسوزی در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا» کرد.

وی  در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین بررسیهای سازمان بازرسی و قوه قضائیه مربوط به فیشهای حقوقی نیز گفت: چهارمین گزارش مربوط به این موضوع برای روسای قوا ارسال شده است و ما به طور مستمر کارمان را در این زمینه انجام می دهیم.

سراج در 28 تیرماه در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با آمبودزمان نامیبیا در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین بررسیهای سازمان بازرسی و قوه قضائیه مربوط به فیشهای حقوقی، گفته بود: تاکنون گزارشهای لازم به روسای سه قوه ارائه شده و چهارمین گزارش نیز در این هفته برای روسای قوا ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال راستیآزمایی هستیم. قبلاً هم کارها را انجام میدادیم اما اکنون این مسأله در جامعه پخش شده و افکار عمومی به دنبال این است که نتیجه چه میشود. ما این اطمینان را به مردم میدهیم که هر جا خلاف قانون و اجحافی شده است اقدام خواهیم کرد.

منبع:ایسنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار