به دست ارتش سوریه و نیروهای مقاومت؛

شهرک «بنی زید» در شمال حلب به‌طور کامل آزاد شد

ارتش سوریه با همراهی نیروهای مقاومت، در ادامه عملیات برای تکمیل محاصره و پاکسازی شهر حلب، امروز موفق شدند به‌صورت کامل کنترل شهرک «بنی زید» در شمال حلب را به دست گیرند.
کد خبر: ۹۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ - 28July 2016

شهرک «بنی زید» در شمال حلب به‌طور کامل آزاد شد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، ارتش سوریه امروز پنجشنبه پیشروی زیادی در شهر حلب واقع در شمال این کشور داشت.

شبکه خبری «المنار» گزارش داد که نیروهای سوری و همپیمانان آن موفق شدند بهصورت کامل کنترل منطقه «بنی زید» در شمال حلب را که تروریستها طی هفتههای اخیر مقاومت شدیدی برای حفظ آن نشان میدادند، به دست گیرند.

نیروهای سوری و مقاومت از نیمهشب گذشته عملیات نهایی پاکسازی شهرک بنی زید و «مسکن جوانان» را برای کامل کردن محاصره تروریستها در شمال و شرق این شهر آغاز کردند.

در این عملیات مواضع تروریست از دو محور هدف قرار گرفته میشود. نیروهای مقاومت و ارتش سوریه در محور نخست از محله کردنشین «شیخ مقصود» به سمت منطقه مسکن جوانان پیشروی کردند. در محور دوم عملیات نیز رزمندگان مقاومت و نیروهای سوری از شهرک لیرمون، مواضع تروریستها را در شهرک بنی زید هدف قرار میدهند.

در همین راستا، ارتش سوریه عملیات نظامی خود برای تأمین امنیت حلب را تکمیل کرد و موفق شد کنترل گاراژهای «عفرین» و «السکن الشبابی» و همه ساختمانها و کارگاههای صنعتی منطقه «لیرمون» را به دست گیرد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار