جلیلی در سیزدهمین یادواره شهدای مسجد لولاگر:

دشمن می‌خواهد ابرهای تردید را بگستراند/ مدافعان حرم اهل بصیرت هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن می‌خواهد ابرهای تردید را بگستراند؛ تا ملتی که مبتنی بر ایمان و توانایی‌های خودش وارد یک حرکت شده است را دچار تردید کند.
کد خبر: ۹۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ - 28July 2016

دشمن می‌خواهد ابرهای تردید را بگستراند/ مدافعان حرم اهل بصیرت هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در مراسم سیزدهمین یادواره شهدای شهدای مسجد لولاگر گفت: تمام دعواهای امروز بر سر مسئله اطاعت است؛ که انسان میخواهد چه اطاعتی داشته باشد، اطاعات از خدا یا غیر خدا. اگر دشمن با نماز شما مخالف است به خاطر همین مسئله اطاعت است؛ وگرنه آنها صرفاً با یک عبادت مخالفت نمیکنند. نماز خواندنِ درست اجازه نمیدهد غیر از خدا را اطاعت کنیم و 2 بال اطاعت از خدا، و اطاعت نکردن از کدخدا را به مومن میدهد.

وی تردید را مانع اطاعت دانست و اظهارکرد: ابرهای تردید آن چیزی است که حرکت با قوت را ضعیف میکند. تمام تلاش دشمن این است که شما را از اطاعت الهی بازدارد. وقتی دشمن میبیند در میدان نمیتواند مبارزه کند تردید ایجاد میکند. در طول تاریخ هم این موضوع بارها تکرار شده است. بارها اتفاق رخ داده که تا پیروزی فقط یک قدم مانده است؛ اما دشمن با مکر ایجاد تردید میکند تا شما را دچار تزلزل کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: زمانی رژیم صهیونیستی افتخار میکرد که پس از هر حمله به مناطق فلسطینینشین بخشی از آن مناطق را اشغال میکرد؛ این روند تغییر پیدا کرد و دنیا شاهد اندیشه و قدرتی شد که پیروزهای مختلفی را رقم زد. جریانی که پس از آن هرگاه رژیم صهیونیستی وارد جنگ شد در جنگهای 22 روزه و 33 روزه با شکست روبرو شد. امروز رژیم صهیونیستی با مزدوران تکفیری جنگ را به درون جهان اسلام کشانده است.

جلیلی گفت: طنز امروز این است که آل سعود دموکراسی را سرنیزه میکند. آل سعود امروز پیادهنظام رژیم صهیونیستی است. جوانان حزبالله لبنان نقطه مقابل رژیم صهیونسیتی بودند؛ اما امروز باید مقابل مزدوران آل سعود مقابله کنند و دشمن اصلی را رها کنند. اینجا چه کسی میتواند هوشمندی داشته باشد؛ یک اندیشه دینی به نام ولایت فقیه وجود دارد که هشیار است و توجه میدهد تا بیدار باشیم.

وی ادامه داد: خیلیها دچار تردید بودند که آیا باید از سوریه حمایت کرد یا نه؛ اینجا بصیرت لازم است. فرزندان عزیز و مدافعان عزیز این کشور که مدافعان حریم اهل بیت(ع) نام گرفتهاند فهمیدند و اهل بصیرت دوران هستند، اینها فهمیدند که این یک مکر اموی و جهل اشعری است و نهراسیدند و نترسیدند؛ آنها ایستادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی تواناییهای شما در دفاع مقدس و مسائل مهم راهبردی نمایان میشود همان زمان یک عده فریادِ «نمیتوانیم» سر میدهند. موفقیتها را جوانان همین کشور رقم زدند اما میبینیم فریادِ نمیتوانیم و ایجاد تردید ایجاد میشود. در زمانی که دشمن اعتراف میکند عقربه پیشرفت ایران تندتر از عقربه فشارهای ما حرکت میکند و دیگر ابزاری برای فشار نداریم؛ همان زمان عدهای تردید میکردند که ما انرژی هستهای برای چه میخواهیم.

جلیلی تاکید کرد: دشمن به دنبال تردید در تواناییهای یک ملت است. آنها میخواهد ابرهای تردید را بگسترانند؛ تا ملتی که مبتنی بر ایمان و تواناییهای خودش وارد یک حرکت شده است را دچار تردید کنند. اینجاست که شاخص ایمان خودش را نشان میدهد. تمام حربه دشمن ترساندن است، پادزهر این مسئله نترسیدن است.

وی بیان کرد: زمانی که ما منابع عظیم و نیروهای جوانی داریم که به شکوفایی رسیدهاند، اگر کسی در تواناییهای آنها تردید کند و صحبت از وارد کردن مدیر کند، معلوم میشود در دل او تردید ایجاد شده است؛ تردید مانع پیشرفت و موفقیت میشود. کسانی میخواهند ضعف و ناتوانیهای خودشان را به یک ملت رشید نسبت دهند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار