تشییع پیکر مطهر دو شهید ناجا از دو نسل متفاوت در نیشابور

در آستانه سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری، امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهیدان عباسعلی اوسطی و حامد گونابادی جمعی ناجا در نیشابور تشییع و خاک‌سپاری شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ - 28July 2016

تشییع پیکر مطهر دو شهید ناجا از دو نسل متفاوت در نیشابور

به گزارش دفاع پرس از نیشابور، صبح امروز پیکر مطهر دو شهید از پرسنل نیروی انتظامی در نیشابور تشییع شدند.

این شهدا از دو نسل متفاوت بودند؛ اولین آنها شهید عباسعلی اوسطی از پرسنل ناجا بود که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشورمان در چهارم شهریورماه 1362 در درگیری با ارتش بعث عراق در سردشت اسیر و پس از شهادت در یکی از اردوگاه­های عراق، در قبرستان "الکرخ" به خاک سپرد شد و در جریان عملیات تفحص پیکر مطهرش کشف و پس از گذشت 23 سال به وطن بازگشت.

دومین شهید، سرباز وظیفه حامد گنابادی بود که در حالیکه بیست روزی به اتمام دوران خدمتش باقی مانده بود در درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه دیار سلسله الذهب پیکر مطهر این دو شهید عالیمقام را بر روی دستان خود از مقابل مسجد صاحب الزمان(عج) نیشابور تا مسجد جامع بدرقه کردند و بعد از اقامه نماز بر پیکر مطهر آنها، پیکر شهید اوسطی جهت خاکسپاری به روستای هلالی و پیکر شهید حامد گنابادی به روستای بوژان منتقل شد.

لازم به ذکر است شهید عباسعلی اوسطی متولد پانزدهم آذرماه 1339 بود و در 4 شهریورماه 1362 در سردشت به شهادت رسید. شهید حامد گنابادی نیز متولد 10 دی­ ماه 1375 بود؛ که در چهارم مردادماه­ سال جاری در درگیری با اشرار مسلح در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها