بازگشت پیکر شهید ناصری هشجین پس از 33 سال به آغوش خانواده

به دنبال تلاش گروه‌های تفحص، پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری پس از 33 سال فراق کشف و به آغوش میهن و خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ - 28July 2016

بازگشت پیکر شهید ناصری هشجین پس از 33 سال به آغوش خانواده

به گزارش دفاع پرس از اردبیل، سرهنگ مصطفی کریمی فرمانده سپاه شهرستان خلخال در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: به دنبال تلاش گروههای تفحص، پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری از شهدای عملیات خیبر کشف شده و شهرستان خلخال میزبان این شهید خواهد بود.

فرمانده سپاه خلخال با اشاره به اینکه شهید ناصری در سال 62 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده است، گفت: خانواده معظم شهید سید ناصر ناصری پس از چندین سال چشمانتظاری به لقاء و دیدار فرزند بزرگوار و شهیدشان نائل میشوند که این بازگشت شهید به آغوش خانواده، فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان خلخال را ارتقا میبخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پیکر مطهر شهید سید ناصر ناصری هشجین پس از تشریفات انجام شده، امروز در فرودگاه اردبیل به شهرستان خلخال انتقال داده شده و بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مردم خلخال مراسم شبی با شهدا در محل مصلی حضرت آیتالله خامنهای خلخال برگزار و با زیارت این شهید بزرگوار مراسم قرائت زیارت عاشورا و مداحی در خلخال برپا میشود.

فرمانده سپاه خلخال اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر شهید ابتدا روز شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰ از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال تشییع و با بدرقه مردم شهیدپرور خلخال پیکر این شهید والامقام به سمت زادگاهش هشجین حرکت کرده و ساعت ۱۸ همان روز از مقابل بخشداری خورش رستم تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای هشجین دفن خواهد شد.

شهید والامقام سید ناصر ناصری هشتجین فرزند میر معصوم متولد تاریخ 1347/5/16 در اوان جوانی تمامی تعلقات را پشت سر نهاد و در عین دانشآموز بودن از کلاس درس به دانشگاه جبهههای حق علیه باطل رهسپار شد. شهید معظم در سن 15 سالگی در تاریخ 1362/12/03 شهد شیرین شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها