فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

رهبری قاطع امام (ره) و شجاعت مردم دست منافقان را برای همیشه از ایران ‌قطع کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اگر عنایت خداوند، رهبری امام (ره)، امداد غیبی، شجاعت رزمندگان و بیداری مردم در عملیات مرصاد نبود کشور با چالش روبه‌رو می‌شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ - 27July 2016

رهبری قاطع امام (ره) و شجاعت مردم دست منافقان را برای همیشه از ایران ‌قطع کرد

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، «سردار بهمن ریحانی»، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در همایش یکهزار نفری باستانیکاران کرمانشاهی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار داشت: ورزش باستانی و پهلوانی مهد پرورش معنویت است که با فرهنگ ایران و اسلام پیوند دارد و مورد توجه معصومین(ع) و بزرگان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه با تشکر از دستاندرکاران این همایش ورزشی و معنوی افزود: کرمانشاه از شهرهای پهلوانپرور، ایثارگر و مقاوم ایران اسلامی به حساب میآید که مقام معظم رهبری در سفر تاریخیشان به این استان، کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی دانستند.

سردار ریحانی تقدیم 10هزار شهید استان کرمانشاه به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانی برای تأیید ایثارگری، مقاومت و ایستادگی مردمان این منطقه دانست و گفت: پنجم مرداد ماه تجلی خاطر عملیات غرورآفرین مرصاد است که ایثارگران استان کرمانشاه دفاع جانانهای در برابر تجاوز خائنان نشان دادند.

فرمانده سپاه حضرت نبیاکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر عنایت خداوند، رهبری امام خمینی(ره)، امداد غیبی، شجاعت رزمندگان و بیداری مردم در عملیات مرصاد نبود کشور با چالش روبهرو میشد که رهبری قاطع امام خمینی(ره) و شجاعت مردم دست منافقان را برای همیشه از این سرزمین قطع کرد.
 

نظر شما
پربیننده ها