سرلشکر باقری در دیدار با مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان:

باید با عوامل ناامنی در منطقه و جهان مبارزه کرد

امیر سپهبد «ناصر خان جنجوعه»، مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان عصر چهارشنبه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس این ستاد دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ - 27July 2016

باید با عوامل ناامنی در منطقه و جهان مبارزه کرد

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه به واسطه مشترکات فراوان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان پیرامون مسایل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن اعلام آمادگی کشورمان برای توسعه مناسبات دفاعی، نظامی و گسترش و ارتقاء همکاری های دوجانبه در بخش دفاعی و نظامی دو کشور خواستار اقدامات مشترک در مرز دو کشور ایران و پاکستان برای تامین امنیت بیشتر شد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به پدیده شوم تروریسم و افراطی گری در منطقه، بر لزوم مبارزه با عوامل ناامنی برای رفع معضلات تروریسم به عنوان یک تهدید در منطقه و جهان تاکید کرد.

سرلشکر باقری ضمن تشریح نقش برخی کشورهای مرتجع منطقه در تطمیع و تحریک اشرار برای ایجاد ناامنی در مرزهای مشترک دو کشور خواستار همکاری عمیق تر دو کشور در مقابله با تروریسم و شرارت در مناطق مرزی فی مابین شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بر مواضع تاریخی و دوستانه کشور پاکستان در خصوص عدم همراهی در تحریم اقتصادی غرب علیه ایران، عدم همراهی با دشمناان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله و همچنین استقبال میلیونی مردم پاکستان در دیدار حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (رییس جمهوری وقت جمهوری اسلامی ایران) در کشور پاکستان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی را ستود و بر افزایش روابط دوستانه و سطح همکاری های بین دو کشور برای برقراری صلح پایدار و ثبات در منطقه به لحاظ اهمیت بسیار بالای آن تاکید کرد.

در ادامه این دیدار امیر سپهبد ناصرخان جنجوعه مشاور امنیت ملی نخست وزیر پاکستان با استقبال از توسعه همکاری های دفاعی، نظامی و امنیتی میان دو کشور، بر لزوم گسترش همکاری ها و سرعت بخشیدن به آن و مبارزه همه جانبه با تروریسم و سایر مولفه های ناامنی در منطقه تاکید کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار