جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) مطرح کرد؛

دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب حد و مرز جغرافیایی ندارد

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) گفت: دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب حد و مرز جغرافیایی ندارد؛ ما حق و مواضع انقلاب را بیان می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ - 27July 2016

دفاع از حریم ولایت و ارزش‌های انقلاب حد و مرز جغرافیایی ندارد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار حسن رستگارپناه جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) در برنامه «ما برای یاری آمده ایم» با بیان اینکه دفاع از حریم ولایت و ارزشهای انقلاب حد و مرز جغرافیایی ندارد، اظهار داشت: ما حق و مواضع  انقلاب را بیان کردهایم؛ چرا که با هجوم دشمن مواجه شدهایم و امروز هم در جهت دفاع از حریم اسلام و ولایت وارد عمل شدهایم؛ آنها تعارض کردند و به نام اسلام دست به اقدامات خشن زدهاند و لذا ما دفاع میکنیم.

وی در ادامه گفت: از آنچه که به اثبات رسیده، مشخص است رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و تحمیلی به منطقه غرب آسیا بوده؛ که با توسل به اسلحه و با پشتیبانی کامل قدرتهای بیرونی منطقه مثل آمریکا و انگلیس ادامه حیات داده است و همواره تسلط بر منابع و اراده مردم مسلمان از تلاشهای آنها بوده است.

جانشین مرکز مطالعات امنیت پایدار دانشگاه امام حسین(ع) در مورد حوادث  سوریه گفت: آنچه که شواهد نشان میدهد و به اثبات رسیده سرویسهای اطلاعاتی در شکلگیری جریانات تکفیری نقش داشتند و خود آنها معترف به این مسئله هستند. جریانهای تکفیری مورد پشتیبانی مستقیم قدرتهای بزرگ هستند؛ که طی این درگیریها شاهد پخش تصاویر بستری شدن مجروحین تکفیری در بیمارستانهای رژیم صهیونیستی بودهایم. دورویی و تزویر دشمن برای همگان آشکار شده؛ که در افشای این موضوع، دفاع مقدس 8 ساله ایران اثر فراوانی داشته است.

رستگارپناه در ادامه با اشاره به وضعیت سوریه گفت: سوریه یک حاکمیت سیاسی و حدود جغرافیایی دارد؛ که مورد تعرض قرار گرفته و دفاع از کیانشان حق طبیعی آنها است.

در ادامه برنامه «ما برای یاری آمدهایم» مستندی از شهید غفاری، شهید مدافع حرم برای حاضران پخش شد؛ که سردار رستگارپناه در اینخصوص گفت: تصمیم مدافع حرم شدن بر اساس هیجان و احساس نیست. این افراد روحشان صیقل پیدا میکند و میتوانند  در مسیر دفاع از اسلام هستی خود را تقدیم کنند. اینها ارزشهایی است که جوانههای آن از زمان نهضت انقلاب اسلامی در کشور ما شروع شده است و امروزه در فرای مرزها این فرهنگ آنگونه رشد کرده که دنیای جهان اسلام را در بر گرفته است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها