معاون سیاسی وزارت کشور:

دولت از نقد منصفانه استقبال می کند

مقیمی گفت: دولت از نقدهای منصفانه منتقدان استقبال می کند ولی در مقابل تخریب کنندگان موضع می گیرد.
کد خبر: ۹۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ - 26July 2016

دولت از نقد منصفانه استقبال می کند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محمدحسین مقیمی»، معاون سیاسی وزارت کشور روز سه شنبه در نشست تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان آذربایجان غربی که در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، افزود: کسب اطلاعات صحیح و درست از طریق نهادهای اطلاع رسانی رسمی کشور از مهمترین نیازهای کنونی جامعه ماست.

وی ادامه داد: در جوامعی که مسؤولان بتوانند اطلاعات صحیح را در اختیار مردم قرار دهند و با مردم ارتباط مستقیم برقرار کنند، زمینه اعتماد سازی در بین مردم ایجاد می شود.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی به درج اطلاعات از وضعیت جامعه در شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت : شبکه های اجتماعی اطلاعات مختلفی را از سطح جامعه در اختیار مردم قرار می دهند در حالی که بسیاری از این اطلاعات دقیق و صحیح نیستند.

وی بر ضرورت تقویت نقش اطلاع رسانی رسمی در شرایط کنونی تاکید کرد و افزود: با توجه به هجمه شبکه های اجتماعی نقش موثر نهادهای اطلاع رسانی رسمی بسیار حائز اهمیت است.

مقیمی اظهار کرد: در این بین نقش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی صحیح و رسمی به مردم بیشتر پررنگ شده است.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها به سبب این که نمایندگان سیاست های سازمان و دولت هستند، بهتر می توانند اطلاعات سازمان ها و دولت را به صورت صحیح و دقیق در اختیار مردم قرار دهند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی همچنین گفت: دولت به دلیل اینکه وظایفی دارد و باید در چارچوب قوانین کشور پاسخگوی مردم باشد، لذا لازم است از طریق منبع موثق اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند و در این میان خبرگزاری ها و رسانه های رسمی معتبر می توانند راهگشا باشند.

وی افزود: ارائه اطلاعات و اخبار صحیح سازمان ها و دولت مهمترین بخش وظیفه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی به شمار می رود.

مقیمی با اشاره به علاقه مندی مردم به وجود نشاط سیاسی در جامعه اظهار کرد: اتفاقات صورت گرفته بعد از برجام، فضای کشور را بهبود بخشید.

وی افزود : فروش تنها یک میلیون بشکه نفت در هر روز و تورم 43 درصدی مشکلاتی بود که قبلا در کشور وجود داشت ولی دولت کنونی توانست با تدبیر و عملکرد عاقلانه فروش نفت را به بیش از 2.5 میلیون بشکه در روز برساند، ضمن اینکه تورم را هم به 9 درصد رساند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی اضافه کرد: تلاش و پشتوانه مردمی دولت در کنترل تورم، مخالفان را هم بر موفقیت آمیز بودن این تلاش واداشت.

مقیمی گفت: با این همه تلاش صورت گرفته، وظیفه روابط عمومی ها، اطلاع رسانی درست و مناسب است، زیرا اعتماد مردم به عنوان سرمایه نظام باید جلب شود.

منبع: ایرنا

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار