ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حجت الاسلام حشمتی گفت: این معاونت در زمینه ترویج مفاهیم و مبانی دینی، ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن را آغاز کرده است.
کد خبر: ۹۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳ - 26July 2016

ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس،  حجت الاسلام محمد رضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه افزود: این معاونت در زمینه ترویج مفاهیم و مبانی دینی، ساخت فیلم کوتاه و انیمیشن را آغاز کرده است.
 

حشمتی گفت: در این زمینه از هنرمندان برتر کشور استفاده خواهیم کرد تا آثاری که تولید می شود نتایج ارزشمند به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد : پرورش استعدادهای قرآنی و برگزاری طرح های مختلف قرآنی در این زمینه از دیگر فعالیت هاست که می تواند زمینه بروز استعدادها را در جامعه فراهم کند.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مزیت های قرآنی مشهد گفت: باید برنامه های مناسبی در زمینه مشهد 2017 اجرا شود تا ظرفیت های قرآنی این شهر به خوبی به دنیای اسلام معرفی شود.

حجت الاسلام حشمتی افزود: در مجموع 50 درصد بودجه معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه به استان ها اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: در این راستا برای ساخت و احیای دو استودیوی تخصصی در مشهد و یزد 9 میلیارد ریال از ردیف های استانی هزینه شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهر مشهد دارای جایگاه رفیع در عرصه قرآنی کشور است، گفت: در دولت یازدهم ظرفیت های قرآنی شهر مشهد به خوبی شناسایی شده و برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار