معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح:

منافقان بدنامترین دشمنان اسلام هستند/ رژیم آل سعود مزدور آمریکا در منطقه

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کشورمان با اشاره به اهمیت دشمن شناسی گفت: رژیم آل سعود مزدور آمریکا در منطقه است.
کد خبر: ۹۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ - 26July 2016

منافقان بدنامترین دشمنان اسلام هستند/ رژیم آل سعود مزدور آمریکا در منطقه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار علی شادمانی در مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد که در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مردم کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی هستند و جان فشانیهای بسیاری برای انقلاب کردهاند.

وی افزود: عملیات غرورآفرین مرصاد برگ زرینی در تاریخ درخشان دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شادمانی با اشاره به سابقه تشکیل گروهک تروریستی منافقین گفت: این گروهک در ابتدای انقلاب راه خود از ملت جدا کرد و با غارت اسلحهخانهها دست به عملیات علیه انقلاب اسلامی زدند و در مقابل ملت ایستادند.

وی با اعلام اینکه در ابتدای انقلاب بدترین دشمنیها و خیانتها علیه ایران اسلامی توسط منافقان انجام شد، اضافه کرد: با تشکیل سپاه و اقدامهایی که بسیج مستضعفان انجام داد راه برای فعالیت منافقان در داخل بسته شد از این رو به دیگر کشورها گریختند.

شادمانی عنوان کرد: منافقان خائن در زمان جنگ تحمیلی با صدام ملعون هم پیمان شدند تا با سلاحهای آنان علیه ایران اسلامی اقدام کنند.

وی یادآور شد: در شرایطی که همه دشمنان اسلام به دنبال صدمه زدن به ایران اسلامی بودند خدا به یاری ما آمد و ما را پیروز کرد.

وی با بیان اینکه منافقان معتقدند که هدف وسیله را توجیه می کند و برای رسیدن به هدف هر جنایتی را باید انجام داد، گفت: امروز منافقان حتی حاضرند به دامن اروپا، امریکا و رژیم ال سعود به قلتند تا علیه ملت ایران اسلامی اقدام کنند.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مادامی که انقلاب زنده است مبارزه با امریکا ادامه دارد، اظهار داشت: امریکایی ها 70 درصد منافع ملی خود را در خلیج فارس میبینند.

شادمانی افزود: افتخار ملت ایران اسلامی است که در این منطقه حساس پایش را به گلوی دشمن فشرده است.

وی تاکید کرد: اگر امریکاییها دست از پا خطا کنید تنگه هرگز را میبندیم و ٧٠ درصد منافعشان را به خطر میاندازیم و قدرت لازم برای این کار را نیز داریم.

معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی حیات رژیم صهیونیستی به خطر افتاد و هر روز جبهه مقاومت قدرت گرفت و جبهه صهیونیست تضعیف شد.

شادمانی در رابطه با ارتباط امریکاییها با رژیم ال سعود گفت: امریکا برای ادامه غارت خود در منطقه نیاز به رژیمهای مزدور مثل آل سعود و صهیونیستها دارد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیست آرمانهای پلیدی دارد و غرب و شرق نیز از آن حمایت میکنند، اظهار داشت: این رژیم نامشروع است و ما مخالف آن هستیم و در هیچ شرایطی آن را قبول نداریم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با داعش گفت: پدیده داعش به دنبال از بین بردن برادری و اتحاد بین شیعه و سنی و ایجاد جنگ مسلمین است.

نظر شما
پربیننده ها