نگاهی به نقش یگان‌های عمل کننده استان فارس در عملیات مرصاد

لشگر المهدی فارس در عملیات مرصاد، از ایلام تا شهر کرند غرب را طی چند ساعت پاکسازی کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 26July 2016

نگاهی به نقش یگان‌های عمل کننده استان فارس در عملیات مرصاد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از فارس، دو لشگر همیشه پیروز استان فارس، فجر و المهدی در راستای اخبار رسیده مبنی بر عملیاتی توسط منافقین در آبادان مستقر شدند و بعد از اطلاع از حمله منافقین از غرب و درگیری در کرمانشاه لشگر المهدی سریع به غرب منتقل شد.

حاج کاظم حقیقت از لشگر المهدی که در عملیات مرصاد حضور داشته میگوید: به محض مطلع شدن از حمله منافقین دستور یافتیم تا سریع به غرب منتقل شویم و فرماندهان با بالگرد زودتر از ما حرکت کردند.

وی ادامه میدهد: ما زودتر از بقیه گردانها رسیدیم و از فرودگاه ایلام تا شهر کرند غرب را از وجود منافقین پاکسازی کنیم.

این نیروی حاضر در عملیات مرصاد عنوان میکند: بیشتر پاکسازیها توسط لشگر المهدی استان فارس انجام شد و شهر ایلام هم توسط نیروهای ما کاملا پاکسازی شد.

حاج کاظم تنها اتلاف وقت را در انتقال از جنوب به غرب میداند و میگوید: ما از لحظهای که وارد شدیم تا چند ساعت بعد پاکسازی انجام شد و البته هوانیروز نقش پررنگ و اصلی در این عملیات را به عهده داشت.

سردار خدادداد ابراهیمی مدیر فعلی حفظ آثار شهدای فارس آن زمان جزءلشگر فجر بوده و برای مقابله با منافقین در جنوب مستقر میشوند.

ابراهیمی میگوید: ما به فرماندهی سپهبد صیاد شیرازی در جنوب مستققر شده که متوجه شدیم منافقین از غرب حمله کردند و سریع گردانهایی از جمله لشگر المهدی به جنوب منتقل شدند و ما بچههای فجر در جنوب ماندیم تا از حمله احتمالی منافقین در این منطقه جلوگیری کنیم.

ابراهیمی به وفات مادر شهید صیاد شیرازی در روزهای اخیر اشاره میکند و میگوید: وفات این بانوی ارجمند را به تمام مردم ایران تسلیت میگوییم. او فرزندی  را تربیت کرد که مایه افتخار این سرزمین بوده و تمام مردم به او مدیون هستند. برای این بانوی گرامی طلب آرامش از خداوند میکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار