مادری که همزمان با سالروز رشادت فرزندش آسمانی شد

تقارن و تلاقی وصال مادر شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی با سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد، جاودانگی نام فرزند افتخارآفرینش را دو چندان کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ - 26July 2016

مادری که همزمان با سالروز رشادت فرزندش آسمانی شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، توصیف مقام مادر شهید صیاد شیرازی در الفاظ نمی­گنجد، او انسانی فرهیخته و ارزشمند بود که در دوران حیاتش به سبب وارستگی و قرب الهی، با خدای خویش عهد بسته بود همواره در تبعیت از ولایت و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و خون شهیدان بکوشد تا نام پر افتخار ایران اسلامی در گستره هستی در اوج کمال باشد.

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با صدور بیانیهای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد که با نام شهید صیاد شیرازی گره خورده است، در پاسداشت شهدای والامقام این حماسه همیشه جاوید و تلاقی پرواز مادر فرهیخته این شهید عزیز در شب بیست و هشتمین سالگرد این عملیات غرورآفرین اعلام کرد: تقارن و تلاقی وصال این مادر و فرزند بر جاودانگی نام شهید تربیت یافته در دامن شهربانو شجاع را دو چندان ساخت.

در بخش دیگری از این بیانیه ضمن عرض تسلیت پرواز این مادر فرهیخته و ارزشی بر بلندای ابدیت به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و جامعه ایثارگران کشور به ویژه ایثارگران استان خراسان رضوی، آمده است: تکریم و تعظیم خانواده شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره به عنوان نشانه­ای از احساس مسئولیت در قبال خون شهدا مورد توجه بوده و یقیناً جامعه اسلامی در مراسم تشییع پیکر مادر گرامی مرحومه شهر بانو شجاع در مصداق عمل صالح همراه خواهند بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: این بانوی گرامی شایستهترین شاگرد مکتب و ارزندهترین گوهر وجودی خویش را در لحظات حساس که کشور نیاز به پایمردی فرزندانش داشت، را راهی صحنههای نبرد با دشمنان ساخت که این مهم خود گامی عاشقانه در وادی عشق و شهادت است.

در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به اینکه حضور در مراسم خاکسپاری این بانوی فاضل و فرهیخته حرکت در مسیر تحقق و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان اسلام می­باشد، آمده است: مادر گرامی شهید والامقام صیاد شیرازی همیشه در صحنه­ ها و میدان های سخت انقلاب حاضر بود و در تبعیت از ولایت از رویایی با دشمنان هیچگاه ترسی در دل راه ندارد.

شایان ذکر است مراسم تشییع پیکر این بانوی فداکار و گرامی ساعت 8 روز چهارشنبه ششم مرداد ماه از محل مجتمع فرهنگی و مذهبی مهدیه مشهد مقدس با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه به سمت بارگاه نورباران رضوی و طواف در گرد حرم نورانی آن امام همام آغاز و در ادامه پیکر آن مرحومه در آرامگاه خواجه ربیع به خاک سپرده می شود.

نظر شما
پربیننده ها