سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی مطرح کرد؛

مادر شهیدصیاد شیرازی پرچم ولایتمدارانه فرزند شهیدش را بر زمین نگذاشت

استقامت و پایداری مادر شهید صیاد شیرازی تا پایان عمر پربرکت و حتی پس از شهادت فرزند برومندش تداوم یافت. چنانچه لحظه‌ای پرچم ولایتمدارانه فرزند شهیدش را بر زمین نگذاشت.
کد خبر: ۹۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ - 26July 2016

مادر شهیدصیاد شیرازی پرچم ولایتمدارانه فرزند شهیدش را بر زمین نگذاشت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در پیامی درگذشت بانو شهربانو شجاع والده گرامی شهید صیاد شیرازی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

والدین شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع  از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوههای واقعی مقاومت و ایثارند. بدون تردید سرمایههای عظیم این کشور هستند. 

خبر درگذشت مادری مومنه، پرهیزگار و شجاع پرور حاجیه خانم "شهربانو شجاع " والده مکرمه شهید والا مقام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

مادر شهیدصیاد شیرازی زنی عفیفه و متدین بود و فرزند برومندش را از کودکی در مکتب اهل بیت علیهم السلام و حسین علیه السلام تربیت و با تقدیم او به اسلام و انقلاب؛ به جایگاه رفیع مادری شهید دست یافت.

درگذشت "حاجیه خانم شهربانو شجاع " به عنوان مربی رزمندهای شجاع، مخلص، کوشا و یار دیرین انقلاب، حضرت امام (ره) و رهبری، سنگین و جانکاه است. این فقدان از آن جهت به دشواری به باور مینشیند که لحظه لحظه زندگی شهید عزیز صیاد شیرازی، در کنار مادر، خاطراتی آفریده که امروز این اسرار گفته و ناگفته را نیز با فقدان این مادر با کرامت، از دست دادهایم. 

استقامت و پایداری این مادر معزز شهید تا پایان عمر پربرکت و حتی پس از شهادت فرزند برومندش تداوم یافت. چنانچه لحظهای پرچم ولایتمدارانه فرزند شهیدش را بر زمین نگذاشت و وجودش در میان رزمندگان تداعی همان اخلاص و مقاومت فرزند عزیزش بود در ترویج مکتب ناب شهیدان بود.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، ضمن عرض تسلیت مصیبت درگذشت این مادر فداکار به خادمان ملت، مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خانواده محترم صیاد شیرازی ، برای روح بلند آن بانوی فاضله که اینک در جوار فرزند رشیدش آرام گرفته است، از خداوند متعال رحمت و مغفرت و علو درجات آن فقیده سعیده را مسالت مینمایم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار