حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با خانواده شهیدان اسماعیل زاده:

بیداری اسلامی در جهان اسلام به برکت خون شهدا محقق شد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: راه شهدا امتداد قیام اباعبدالله الحسین(ع) و عامل بیداری اسلامی در جهان اسلام بوده و این تنها بخشی از ثمرات جانفشانی‌های شهدا است.
کد خبر: ۹۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ - 26July 2016

بیداری اسلامی در جهان اسلام به برکت خون شهدا محقق شد

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده معظم این عزیزان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل شهیدان ابوالفضل، عباس و حسن اسماعیلزاده با خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه یکی از برکات خون شهدا جهلزدایی از مسلمانان و بیداری اسلامی بوده است، اظهار داشت: راه شهدا امتداد قیام اباعبدالله الحسین(ع) و عامل بیداری اسلامی در جهان اسلام بوده و این تنها بخشی از ثمرات جانفشانیهای شهداست و یقیناً اتفاقات بزرگ و خوب دیگری نیز در آینده به برکت خون شهیدان برای اسلام رخ خواهد داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بر لزوم قدرشناسی از شهدا و خانوادههای ایشان تأکید و تصریح کرد: خون پاک شهدا و ایمان مستحکم، اراده قوی، ایثار و فداکاری خانوادههای شهدا، یک الگو برای جوامع اسلامی شده و به مسلمانان جهان جرأت و اراده ایستادگی در برابر استکبار را داده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تجلیل از صبر و استقامت خانوادههای معظم شهدا خاطرنشان کرد: ایثار و رشادتهای جوانان غیور این مرز و بوم به همراه صبر زینبوار مادران شهید، امروز باعث تحکیم جایگاه و پایههای نظام مقدس اسلامی و اقتدار و عزت ما در عالم شده است.

در این دیدار مادر شهیدان ابوالفضل، عباس و حسن اسماعیل زاده به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادتهای فرزندان شهید خود پرداخت و در پایان نیز هدایا و بستههای متبرکی از سوی آستان قدس رضوی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار