با حضور امیر پوردستان برگزار می‌شود؛

مراسم تشییع پیکر مادر امیر سپهبد صیاد شیرازی در مشهد

مراسم تشییع پیکر شهربانو شجاع، مادر امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی فردا در مشهد مقدس برگزار می‌­شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ - 26July 2016

مراسم تشییع پیکر مادر امیر سپهبد صیاد شیرازی در مشهد

به گزارش دفاع پرس از مشهد، در پی درگذشت شهربانو شجاع مادر امیر سپهبد علی صیاد شیرازی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا در نشست خبری که با حضور فرزندان این مرحومه و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن تسلیت درگذشت این مادر صبور اظهار داشت: شهید صیاد، دین زیادی به گردن ما ایرانیان دارد. پرورش اینچنین فردی که از لحاظ ایمان، تعهد، شجاعت، اخلاق و سخت­ کوشی برای همه ما الگو بود و سبب شد تا نامش در تاریخ بماند در دامن مادری بود که دیروز در جوار رحمت حق آرام گرفت.

وی افزود: همین­طور که شهید صیاد شیرازی دین زیادی گردن ما دارد مادر بزرگوار این شهید عالی مقام نیز دین زیادی بر گردن ما دارد. شهید صیاد شیرازی علاقه فراوانی به مادر داشت و او را عزیز صدا می ­زد. با درگذشت این مادر دلسوز و فداکار ما تمام سعی و تلاش خود را میکنیم تا مراسم پاسداشت او به بهترین نحو برگزار شود.

جهانشاهی در خصوص مراسم تشییع شهربانو شجاع گفت: مراسم تشییع مادر شهید صیاد شیرازی با حضور مسئولین لشکری و کشوری فردا چهارشنبه ششم مردادماه از ساعت 8 صبح در مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) آغاز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه شمالشرق نزاجا خاطر نشان کرد: این مراسم با قرائت زیارت عاشورا آغاز و در ادامه شرکت کنندگان در این جلسه از سخنان امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بهره­مند خواهند شد. در پایان نیز پیکر این عزیز سفر کرده بر روی دستان مردم شهید پرور از مهدیه مشهد به طرف حرم مطهر رضوی بدرقه خواهد شد و پس از طواف و اقامه نماز جهت خاکسپاری در کنار پدر شهید صیادشیرازی در بقعه خواجه ربیع به آن مکان انتقال داده خواهد شد.

جهانشاهی یادآور شد: مراسم ترحیم آن مرحومه پنجشنبه هفتم مردادماه صبح از ساعت 9/30 الی 11/30 و عصر از ساعت 17 الی 19 و جمعه هشتم مردادماه صبح از ساعت 9/30 الی 11/30 در مهدیه مشهد منعقد است.

وی در پایان از اقشار مختلف مردم جهت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری و همچنین مراسم ترحیم مادر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی دعوت به عمل آورد. 

نظر شما
پربیننده ها