معاون سپاه فجر استان فارس:

پیکر 12 شهید به استان می‌آید

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: پیکر مطهر 12 تن از شهدای دوران دفاع مقدس همزمان با شهادت حضرت امام صادق (ع) در استان فارس تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ - 25July 2016

پیکر 12 شهید به استان می‌آید

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس فارس، سرهنگ سعید کوشکی ظهر امروز در نشست خبری  شهدا را برکت و سبب همبستگی و رفع تفرقه عنوان کرد و اظهار داشت: حضور شهدا و تشییع پیکر شهدا ارزشهای انقلاب را نمایانتر میکند.

وی به رشادتهای شهدای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: از این 12 شهید 3 تن شناسایی و مابقی گمنام هستند و رده سنی آنها بین 16 تا 20 سال گزارش شده است.

 

معاون هماهنگکننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه پیکر مطهر 5 شهید گمنام از این 12 شهید عصر فردا سهشنبه وارد فرودگاه شهید آیتالله دستغیب شیراز میشود عنوان کرد: پیکر دو تن از این شهدای گمنام در شهر صدرا تشییع و در اکو پارک به خاک سپرده میشود.

 

سرهنگ کوشکی با بیان اینکه پیکر دو تن از این شهدا نیز به شهرستان نورآباد و یک تن دیگر به شهرستان رستم بخش مسیری منتقل میشود خاطرنشان کرد: آئین تشییع و تدفین این شهدای عزیز در روز شنبه ساعت 7:30 صبح با حضور مردم ولایتمدار استان فارس برگزار میشود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از این شهدا شناسایی و نام وی مشخص شده است تصریح کرد: به دلیل اینکه هنوز به خانواده این شهید گرانقدر اطلاع داده نشده نام او را رسانهای نمیکنیم و بعد از صحبت با خانواده شهید به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

معاون هماهنگکننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه پیکر مطهر 8 تن از شهدا از تهران به عسلویه منتقل و از عسلویه وارد استان فارس میشود عنوان کرد: دو تن از این شهدا مربوط به شهرستان وراوی لامرد هستند که ساعت 18 روز شنبه نهم مرداد ماه همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مورد استقبال مردم قرار میگیرند.

 

وی به دیگر برنامههایی که با حضور شهدای گمنام در استان برگزار میشود اشاره کرد و گفت: مراسم وداع با شهدا از جمله برنامههایی است که در شهرستانهای محل تشییع و تدفین شهدا برگزار میشود.

 

لازم به ذکر است محل شهادت این شهدا مشخص شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار