معاون وزیرارشاد:

مدیران ارشاد استانها درمقابل تخریب دولت سکوت نکنند

نوش آبادی از مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانها خواست تا در برابر تخریب ها و حاشیه سازیها علیه دولت سکوت نکرده و شجاعانه و محترمانه پاسخ دهند.
کد خبر: ۹۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷ - 25July 2016

مدیران ارشاد استانها درمقابل تخریب دولت سکوت نکنند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «حسین نوش آبادی»، معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه سومین اجلاس سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانها در هتل انقلاب تهران گفت: طبیعی است که در آخرین سال از فعالیت های دولت یازدهم فشارهای مخالفان و منتقدان بیشتر شود و در چند ماه آینده دایره هجمه ها تنگتر شود ولی هیچ کس منکر زحمات شما نیست و با توجه به اینکه اطلاع رسانی و تبلیغات دولت کم رنگ است شما در استانها بخشی از خلاء اطلاع رسانی را پر کنید.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: البته ما در حد ملی پاسخگوی مخالفان هستیم و اگر شبهه و حاشیه ای مطرح باشد وارد عمل می شویم ولی از آنجا که مراجع تصمیم سازیها و تاثیر گذاریها فراوانند شما باید پاسخگوی همه جریانهایی باشید که حاشیه درست می کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه دولت با یک جریان مشخص روبرو نیست خواستار به حداقل رسیدن آسیب های ناشی از ضعف اطلاع رسانی و پاسخگویی مدیران کل در نشریات و رسانه ها شد.

نوش آبادی با تلاوت آخرین آیه از سوره آل عمران به موضوع صبر و پایداری دولت مردان اشاره کرد وگفت: سکوت در مقابل حاشیه ها جایز نیست و باید در برابر هر سخنی که صحت ندارد واکنش نشان داد و فردی که در استان موقعیت برجسته ای دارد اگر حرف ناحق بزند دفاع کنید و اگر مشکلی هست آن را پذیرفته و در صدد رفع مشکل باشید .

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد اهل تعامل است و نه تقابل افزود: ما اهل مذاکره هستیم ولی اهل معامله نیستیم و با منتقدان و مخالفان صحبت می کنیم و اهل انعطاف هستیم ولی اهل تسامح نیستیم و اجازه نمی دهیم تا دیگران مارا مسامحه کار معرفی کنند.

نوش آبادی خواستار دفاع بیشتر مسئولین از حوزه فرهنگ شد و به مدیران کل ارشاد استانها توصیه کرد تا در این مسیر ارتباطی تنگاتنگ با بخش های پارلمانی ،دینی، رسانه ای و احزاب داشته باشند.

وی نعمت رهبری و ولایت فقیه و انسجام ملی را باعث مصون ماندن کشور از هر آسیبی دانست و گفت: پیوند مردم در سایه ولایت و رهبری این نعمت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

سومین اجلاس سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانها از شنبه آغاز و عصر دوشنبه با قرائت مصوبه پایانی که مورد تایید معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت به کار خود پایان داد.

منبع: ایرنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار