در پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌ آل‌هاشم مطرح شد

نام مادر شهید صیاد شیرازی همانند فرزند محبوبش برای همیشه در دل ملت ایران باقی می‌ماند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی درگذشت "شهربانو شجاع" مادر گرانقدر شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ - 25July 2016

نام مادر شهید صیاد شیرازی همانند فرزند محبوبش برای همیشه در دل ملت ایران باقی می‌ماند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی درگذشت سرکار حاجیه خانم شهربانو شجاع مادر گرانقدر شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت سرکار حاجیه خانم شهربانو شجاع مادر گرانقدر شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی که تربیتکننده رزمندهای مخلص، کوشا و یار دیرین انقلاب، حضرت امام( ره) و رهبری بود، مصیبتی بزرگ میباشد.

در وصف نیکوییهای این مادر گرانقدر همین بس که در دامان پُر مهر و برکت خود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی را تربیت نمود؛ که علاوه بر شجاعت و دلیری، رزمندهای اخلاقمدار و مردمدار بود؛ به نحوی که همین اخلاق و مرام نیکوی او موجب شد نام و یاد این شهید بزرگوار در تاریخ این سرزمین ماندگار شود و بدون شک نام و یاد این مادر گرانقدر نیز همانند فرزند محبوبش برای همیشه تاریخ در دل این مردم قدرشناس باقی میماند.

اینجانب از سوی خود و آحاد روحانیون و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش این مصیبت بزرگ را خدمت خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند یکتا ترفیع درجات آن بزرگوار در بهشت اعلی و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازماندگان آن مرحومه همراه با سلامتی و حُسن عاقبت را خواهانم و امیدوارم خداوند متعال روح پاک این مادر عزیز را با فاطمه زهرا(س) محشور نماید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار