با روایت‌هایی از عملیات رمضان؛

«دلاوران پاسگاه زید» منتشر می شود

مدیر انتشارات نیلوفران از آماده‌سازی کتاب «دلاوران پاسگاه زید» شامل خدمات لشگر ۷ خوزستان در عملیات رمضان، برای چاپ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ - 24July 2016

«دلاوران پاسگاه زید» منتشر می شود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عبدالرضا سالمینژاد نویسنده و مدیر انتشارات نیلوفران، درباره اثر جدید این ناشر گفت: یکی از کتابهایی که زیر چاپ داریم، «دلاوران پاسگاه زید» است. این کتاب سومین جلد از مجموعهای است که قرار است در معرفی فعالیتهای لشگر ۷ استان خوزستان به چاپ برسد.

وی افزود: طبق برنامهای که لشگر ۷ حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در نظر گرفت، قرار شد یک مجموعه ۱۰ یا ۱۲ جلدی نوشته و منتشر شود که فعالیت ها و خدمات این لشگر را در سالهای دفاع مقدس تبیین کند. دومین کتاب این مجموعه سال گذشته با عنوان «فاتحان شلمچه» منتشر شد و سومین جلد هم با عنوان «دلاوران پاسگاه زید» به چاپ خواهد رسید. کتابهای این مجموعه، براساس مناطقی که لشگر ۷ در آنها عملیات انجام داده، منتشر خواهند شد.

این مدیر نشر در ادامه گفت: کتاب «فاتحان شلمچه» درباره عملیات بیتالمقدس بود و «دلاوران پاسگاه زید» درباره عملیات رمضان است. جلد اول مجموعه هم گزارش عملیات فتح المبین بود که قرار است با عنوان «فاتحان ارتفاعات رادار» به چاپ برسد و به دلیل همزمان شدن زمان رونمایی کتاب با سالگرد عملیات در جلد دوم، پیش از جلد دوم به چاپ نرسید. بنابراین، جلد اول این مجموعه هم به زودی به چاپ خواهد رسید.

سالمی نژاد گفت: هرکدام از کتابهای این مجموعه حدود ۵۰۰ صفحه حجم دارند و نکته ویژه درباره آنها، این است که تعداد راویان خاطرات و اتفاقات در آنها بسیار است. مثلا «دلاوران پاسگاه زید» ۱۴۷ راوی دارد؛ از سردار غلامعلی رشید تا پایینترین درجهای که در گردانهای لشگر ۷ بوده اند.

منبع: مهر
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار