عضو شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف:

۱۷ هزار محصول فرهنگی توسط جبهه عفاف و حجاب کشور تولید شد

عضو شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور گفت: ۱۷ هزار محصول فرهنگی توسط جبهه عفاف و حجاب کشور تولید شد.
کد خبر: ۹۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ - 24July 2016

۱۷ هزار محصول فرهنگی توسط جبهه عفاف و حجاب کشور تولید شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، راضیه نوری تبار عضو شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف، درباره حوزه فعالیتهای جبهه فرهنگی حجاب و عفاف اظهار داشت: جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور با هدف شناسایی و سازماندهی موسسات فرهنگی مردمی شکل گرفته است.

وی افزود: پس از شناسایی در راستای همافزایی میان موسسات فرهنگی مردمی اقدام میشود و تاکنون طرحهایی با این هدف در سطح استانهای کشور اجرا شده است.

نوری تبار با اشاره به رونمایی از طرح کلان رصد نمای«ع» در دومین اجلاس سراسری عفاف، عزت، عشق گفت: رصد نمای «ع» تمام محصولات فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف را در 14 کمیته شامل کتاب، پژوهش، مقاله، فیلم، پوشش، آیینها و مراسمات، فضای مجازی و غیره رصد کرده که گزارش آن در دومین اجلاس سراسری «ع» به میزبانی مشهد مقدس ارائه شد.

عضو شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: 17 هزار اثر فرهنگی توسط رصدنما «ع» شناسایی شده و پس از چند مرحله داوری در نهایت 110 محصول برگزیده در اختتامیه دومین اجلاس «ع» با حضور 600 نفر از فعالان فرهنگی سراسر کشور معرفی و تقدیر میشوند.

نوری تبار با اشاره به اینکه 13 موسسه مردم نهاد پشتوانه فعالیتهای جبهه فرهنگی حجاب و عفاف هستند گفت: پروژه رصد نمای «ع» به هدف خود رسیده است و از این پس وارد کارهای اجرایی میشویم.

نوریتبار با اشاره به اینکه اگر برنامههای فرهنگی به سمت مطالبات مردمی حرکت کند تاثیر بیشتری دارد گفت: مردم در کف جامعه نیازها و مشکلات خود را میشناسند و در حرکتهای مردمی با توجه به نیاز جامعه به ارائه برنامه میپردازند.

عضو شورای مرکزی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف افزود: همایشها و تجمعات مردمی که با شکوه و قوت در 21 تیرماه مصادف با روز ملی حجاب و عفاف در سراسر استانهای کشور برگزار شد، گواه این مدعا است.

وی درباره ساختار تشکیلاتی جبهه فرهنگی حجاب و عفاف تصریح کرد: در سال 92 مقام معظم رهبری فرمودند در بحثهای فرهنگی دیگر کاری از دست فرد برنمیآید و باید یک جبهه مردمی تشکیل شود لذا در راستای فرمایشات ایشان جبهههایی وابسته به بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء تشکیل شد و جبهه فرهنگی حجاب و عفاف یکی از آنها است که با هدف سازماندهی و همافزایی موسسات فرهنگی تاسیس شد.

نوریتبار افزود: جبهه فرهنگی حجاب و عفاف متشکل از دبیرکل، مجمع عمومی، تشکلهای مردم نهاد، شورای مرکزی و راهبردی است که در راستای تحقق اهداف مجموعه فعالیت میکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها