جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور خبر داد؛

انهدام کامل 2 گروه تروریستی در شمال‌غرب کشور

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور گفت: دو تیم از تروریست‌ها در شمال‌غرب کشور به صورت کامل متلاشی شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ - 24July 2016

انهدام کامل 2 گروه تروریستی در شمال‌غرب کشور

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار مجید ارجمندفر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور، شنبهشب در حاشیه یادواره شهید پرویز عطایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انهدام گروههای تروریستی در شمالغرب کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به جزئیات انهدام گروههای تروریستی در شمالغرب کشور گفت: از سال گذشته به صورت متمرکز شبکه اطلاعاتی عربستان و آمریکا برنامهای را برای ایجاد ناامنی در ایران آغاز کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در این رابطه تصریح کرد: این دو کشور ارتباطاتی را با گروههای سنتی و پژاک برقرار کردند، به گونهای که شبکه اطلاعاتی عربستان با حاج احمدی در آلمان جلسهای را برگزار میکند.

ارجمندفر ادامه داد: در این جلسه وعده تجهیز و تامین منابع مالی برای این گروهها داده میشود و در همین راستا همچنین در اقلیم کردستان نیز جلسات دیگری توسط کنسولگریهای خود این کشورها برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این جلسات در راستای ایجاد انسجام بیشتر بین گروههای سنتی برگزار شده است، گفت: گروههای سنتی با حدود 36 سال فعالیت این شبکههای اطلاعاتی دور یکدیگر جمع میشوند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور در رابطه با ماموریت این گروهها ابراز کرد: این گروه توسط کشورهای عربستان و آمریکا، پشتیبانی تسلیحاتی و تجهیزاتی میشد.

ارجمندفر در رابطه با ماموریت این گروهها نیز اظهار کرد: ماموریت این گروهها نیز ایجاد و توسعه ناامنی در ایران اسلامی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه گروههای تروریستی در قالب پنج تیم قصد ایجاد ناامنی داشتند، افزود: یک تیم از این پنج تیم سال گذشته، برای بررسی اوضاع وارد منطقه شد و سپس از کشور خارج شد که  با اشراف بر این موضوع اقدامی در این راستا انجام ندادیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این گروهها در سال جاری با هدف کار عملیاتی وارد کشور شده بودند، اضافه کرد: این گروههای تروریستی برای ثبت و ضبط صحنهها، حتی از شبکه تلویزیونی نیز نیرو آورده بودند تا در تبلیغات خود از این صحنهها استفاده کنند.

ارجمندفر ادامه داد: دو تیم از این پنج تیم به صورت کامل در شمالغرب کشور متلاشی شده اند که از این دو تیم یک تیم در آذربایجان غربی و تیم دیگر نیز در استان کردستان بوده است.

وی با تاکید بر وارد کردن ضربات مهلکی بر دیگر گروههای تروریستی، اظهار کرد: این گروهها نیز پس از وارد شدن ضربات سهمگین و با داشتن کشتهها و مجروحان، اقدام به فرار کردند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با تاکید بر اراده قوی سربازان اسلام در منطقه شمالغرب کشور، گفت: در درگیریهای صورت گرفته، 23 کشته از این گروههای تروریستی گرفته شده است که در همین راستا همچنین به پایگاههای نزدیک جدار مرز که این گروهها در آنجا مستقر بودند نیز ضربات هوشمندانهای وارد شده است.

ارجمندفر ادامه داد: در هر نقطهای که این گروههای تروریستی حضور داشته باشند و قصد ناامنی داشته باشند، اگر ما اراده کنیم، عملیات تروریستها و نقشههای آنها را در نطفه خفه خواهیم کرد.

وی گفت: به لطف خداوند متعال در حال حاضر نیروهای ما با اقتدار تمام در مرزها مستقر هستند. در عملیاتهای هوشمندانه ما آن گروه تروریستی که نیرو اعزام نکرده بود را رها و درست در نزدیکی آن، مقر فرماندهی گروهی که نیرو اعزام کرده بود را گلولهباران کردیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمالغرب کشور با بیان اینکه این کار برای آن صورت گرفت تا آنها به اشراف اطلاعاتی، توانمندی و اراده ما به صورت کامل پیببرند، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به صورت کامل بر تحرکات گروههای تروریستی اشراف اطلاعاتی داشته و نیروهای آماده به رزمی نیز در اختیار داریم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار